2 geheugenmodules tegelijkertijd testen ook goed ipv apart?

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

• buffy1966
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:18
Ik zou mijn 2 geheugen modules willen testen.
Het snelste zou natuurlijk zijn dat ik ze beide test ipv elke module apart.
Ik vraag me dus af als ik beide geheugenmodules test met memtest86+ en deze doorstaan de test zonder fouten, men er dan van kan uitgaan dat ze beide goed zijn? Of zou het kunnen dat als men deze apart test er toch één de test niet goed zou kunnen doorstaan?

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
En dan weet je nog steeds niet welke module er misschien fouten bevat, alleen dat er 1 fouten bevat. Gewoon onafhankelijk van elkaar testen :).

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als ze beide goed de test doorkomen is er dus niets aan de hand, maar als er dus errors komen zul je alsnog beide los moeten gaan testen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• buffy1966
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:18
Ok.
Ik test ze dan wel beide tegelijkertijd. Dan weet ik nu dat als ze de test goed doorstaan, ze afzonderlijk de test ook goed zouden doorstaan.
Als ze beide tegelijkertijd niet goed testen heb ik pech gehad en zal me dit dus meer tijd kosten.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door en dan het stuk bij geheugen testen.
Je bent vaker gewezen op het feit dat we meer inzet van je verwachten, doe er dan ook wat mee en kijk eens in de FAQ voordat je een topic opent.

Dit topic is gesloten.