Toon posts:

help! kom er echt niet uit met monitor kiezen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers.
ik kom er niet uit met een monitor kiezen.
ik wel per se een monitor die 20-22 inch met een ratio van 16:10, omdat ik dan meer overzicht heb op spellen.
graag aan de kleine kant.
mijn budget is 100-200 euro.
ik heb rond gezocht op kieskeurig maar er zijn amper reviews geplaatst.
toen heb ik hier die monitor thread gelezen maar ik dan die input lag maar niet vinden omdat die monitors niet zo populair zijn.
kunnen jullie er misschien een uitzoeken?
dankjewel.

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:25
**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

http://tweakers.net/price...RuJIqokbZGjiXULdV3d8yllB8

Voila?

pricewatch: LG Flatron W2234S-BN
Leuke LG monitor, die zijn meestal wel goed geprijsd in verhouding tot de kwaliteit.

[ Voor 90% gewijzigd door AlexV op 26-01-2010 20:29 ]

Verwijderd

Waar kom je dan niet zelf uit? Heb zelf hier een Acer V233H staan en die werkt perfect en is had in der tijd een leuke prijs ook.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:27:
Waar kom je dan niet zelf uit? Heb zelf hier een Acer V233H staan en die werkt perfect en is had in der tijd een leuke prijs ook.
haha, dankjewel!
die wou ik eerst al kopen.
deze pak ik
dankjewel man.

• AlexV
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:41:
[...]

haha, dankjewel!
die wou ik eerst al kopen.
deze pak ik
dankjewel man.
Mijn Dell S2409W is ook een hele leuke monitor, doet het ook al meer dan een jaar goed en nul problemen. Ga je die nu ook kopen? :?

Beetje krom lijkt me om op basis van 1 persoon zijn mening direct een monitor van €150-200 aan te schaffen. Ga op internet eens op zoek naar monitoren waarvan JIJ denkt dat ze interessant zijn. Geef specifiek aan wat je er mee wilt doen, waar hij voor is, etc. Op deze manier kan ik elke monitor voor je aanwijzen en zeggen dat het een goede koop is, aangezien we gewoon niet weten wat je wilt.

Verwijderd

Topicstarter
AlexV schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:07:
[...]

Mijn Dell S2409W is ook een hele leuke monitor, doet het ook al meer dan een jaar goed en nul problemen. Ga je die nu ook kopen? :?

Beetje krom lijkt me om op basis van 1 persoon zijn mening direct een monitor van €150-200 aan te schaffen. Ga op internet eens op zoek naar monitoren waarvan JIJ denkt dat ze interessant zijn. Geef specifiek aan wat je er mee wilt doen, waar hij voor is, etc. Op deze manier kan ik elke monitor voor je aanwijzen en zeggen dat het een goede koop is, aangezien we gewoon niet weten wat je wilt.
die wou ik al eerder gaan kopen vandaag, maar ik was niet zeker.

• AlexV
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:20:
[...]

die wou ik al eerder gaan kopen vandaag, maar ik was niet zeker.
Kijk nou eerst eens op internet naar reviews, en ga niet af op die ene persoon die zegt dat hij goed is. Straks koop je hem en blijkt ie toch niet te voldoen aan je eisen en dan zit je daar met een monitor waar je niet blij van wordt. Zelf heb ik ook een nieuwe monitor besteld na 2 weekjes research, en ik weet nu bijna zeker dat het een goede koop is (en dat weet ik al op voorhand). Zo kom ik niet voor verrassingen te staan oid.

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-05 15:51

Nikeo

Jawelles

ga gewoon naar de winkel en koop iets goedkoops van een leuk merk. Klaar.

• AlexV
Nikeo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 01:29:
ga gewoon naar de winkel en koop iets goedkoops van een leuk merk. Klaar.
8)7. Perfecte manier om een miskoop te doen imho. Geen idee of je al een monitor hebt gekocht, maar oa de 2443BW van Samsung is een goede monitor.
Pagina: 1