Citrix op Macbook Pro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanG85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:27
Op mijn werk werken ze met Citrix, via Citrix hoor ik ook de mogelijkheid te hebben om thuis in te loggen op het netwerk van mijn werk. Nu heb ik enkele pogingen gedaan om thuis Citrix draaiende te krijgen op mijn macbook maar dat is helaas nog niet gelukt. Zelf heb ik het al geprobeerd via een Citrix ICA Client en via Citrix Dazzle.

Hebben jullie enig idee hoe het mogelijk is om Citrix te draaien op mijn macbook?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

StefanG85 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:10:
Op mijn werk werken ze met Citrix, via Citrix hoor ik ook de mogelijkheid te hebben om thuis in te loggen op het netwerk van mijn werk. Nu heb ik enkele pogingen gedaan om thuis Citrix draaiende te krijgen op mijn macbook maar dat is helaas nog niet gelukt. Zelf heb ik het al geprobeerd via een Citrix ICA Client en via Citrix Dazzle.

Hebben jullie enig idee hoe het mogelijk is om Citrix te draaien op mijn macbook?

Moet toch prima werken. Hoe maak je contact met de citrix omgeving op het werk? gebruiken ze een Citrix webinterface? Denk erom dat er nog geen citrix plug-in voor de 64 bits Safari (Snow Leopard) bestaat en je dus een foutmelding krijgt. Webplugin werkt prima via Firefox of Safari in 32 bits mode.
En anders welke foutmeldingen etc.... meer info

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:38

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Zit er een VPN tussen? Dat zie je vaak bij bedrijven die citrix aan thuiswerkers aanbieden.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefanG85 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:10:

hier op snow leopard gebruik ik de ingebouwde vpn om connectie naar de zaak te maken en dan de oude citrix ica client. de nieuwe dazzle gaf bij mij problemen en de oude ica client werkte weer perfect mijn bestaande config file.

maar idd wil je via vpn of ga je via een citrix acces gateway (CAG )via bv firefox?
vpn is oude ica client het beste, firefox of dergelijke browser kan je hebt beste gewoon de streaming plugin pakken.

http://download.citrix.co...c870cb012ba0&fileExt=.dmg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanG85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:27
Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik zal even navragen op mijn werk over hoe en wat. Dan kan ik gelijk even nagaan of ik moet inloggen via een VPN of CAG. Ik zelf heb echt geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:21
De nieuwe Citrix Presentation Client 11, waar Dazzle mee geleverd wordt, werkt bij mij ook niet.
Daarom ben ik opzoek naar Citrix Presentation Client 10, deze werkt imo perfect. Ik heb ook ergens gelezen dat je eventueel niet Dazzle moet gebruiken maar de applicatie die in je library (application support) staat.

Wie mij nog kan verblijden met Citrix Presentation Client 10 laat even van je horen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:11

Cliffie

Trompetslet

Ik heb 1 tip, en dat werkt bij mij prima: Installeer Camino. Dat is een andere browser die het wel prima doet met Citrix :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
Jij werkt wel met versie 11 + dazzle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yogi als je mij laat weten waarnaar toe dan pomp ik de juiste client naar je toe
( ben al poos hier maar wist mijn naam en w.w niet meer enook het mail adres niet :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
Zie m'n profiel, thanks in advance! :Y)
Pagina: 1