Ben sinds gister de trotse bezitter van een A7V133. Nu heb ik aan de primary ata100 mijn HD, en aan de secondy ata100 mijn DVD. HD werkt gewoon, kan gewoon partities maken. Probleem is ik kan niet booten van CDROM, ook niet na instellen bootvolgorde. Bootflop met atap.sys. Nope. DVD en HD worden wel herkend in de ATA100 bios, maar niet in mijn gewone bios. Klopt dit ?. Kan nu dus nix installeren.
Ho herstel vergeet eea. Op de Prim ata100 zit HD als master, DVD als slave.
Je kunt je HD (mits deze ata100 heeft) aan de ata100 controller hangen.
Maar je DVD werkt hier volgens mij niet op. Dus die moet je gewoon op je IDE poort aansluiten.
Zo heb ik het tenminste.
Beide gewoon primair.
Maar je DVD werkt hier volgens mij niet op. Dus die moet je gewoon op je IDE poort aansluiten.
Zo heb ik het tenminste.
Beide gewoon primair.
Geen inspiratie
nogal wiedes idd, een DVD drive kan moeilijk op ATA100 draaien. op bijna dezelfde config heb ik de DVD op de gewone primaire IDE-controller en de ATA100 schijf op de primaire PromiseATA100-controller. Anders werkt het niet echt. suk6Op woensdag 07 maart 2001 09:08 schreef martijn12345 het volgende:
Je kunt je HD (mits deze ata100 heeft) aan de ata100 controller hangen.
Zo heb ik het tenminste.
Beide gewoon primair.
Dat vermoeden had ik ook al een beetje. Volgens de handleiding is ata100 ook compatible met ata66/33, zou theoretish moeten kunnem, maar nee dus
Pagina: 1