Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan foto's niet verwijderen van desktop [Vista Home Premium]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren downloadde ik een een paar foto's van mijn mailbox naar de desktop, en wou ze nadien verwijderen. Na het deleten lijken ze nog steeds op dezelfde plaats te staan. Het preview-icoontje is weliswaar vervangen door een blanco file-icoontje, en de bestandsgrootte is 0bytes, maar ze staan nog steeds zichtbaar op de desktop.

Als ik ze opnieuw probeer te verwijderen krijg ik de foutmelding "Could not find this item This is no longer located in c:\users\pieter\desktop. Verify the item's location and try again"
Vista opnieuw opstarten lijkt niet te helpen
Ik kan ze ook niet hernoemen, ik krijg eerst een gelijkaardige foutmelding, daarna krijg ik een tweede melding "source and destination file names are the same" die ik vervolgens niet meer weg krijg

Het lijkt niets kwaadaardigs, maar het is verschrikkelijk irritant, dus hopelijk kan iemand me helpen!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 15:46

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Veilige modus eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Safe mode lijkt geen verschil te maken, ook in safe mode kan ik ze niet verwijderen

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
Eh....als je de foutmelding eens in Google gooit? Ik zie wel wat 'vergelijkbare' foutmeldingen verschijnen, misschien dat je er wat mee kunt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uiteraard google geprobeerd, en op het eerste zicht leek dat wel wat op te leveren, inclusief hier, maar niets dat ik kon begrijpen leek te werken of echt van toepassing. En aangezien ik deze site wel kende besloot ik dan maar zelf de vraag te stellen...

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:58
Al geprobeerd om op te starten vanaf een (linux) live-cd en vanuit dat OS die bestanden te verwijderen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat gaat mijn petje te boven, ik ben immers maar gewoon Jan Modaal als het op computers aankomt. Niet dat ik het niet wil proberen als het nodig is, maar ik zou gewoon niet weten hoe...

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Als je in verkenner opent, zie je het bestand dan wel staan? (dus niet gelijk van je buroblad maar eerst rechtermuis op start)

Je zou met unlocker kunnen proberen het te verwijderen, wie weet :)

[ Voor 35% gewijzigd door Henri op 26-01-2010 17:20 ]

Pagina: 1