Toon posts:

muziek maak prog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij al die muziek maak progjes moet je een MIDI keyboardje hebben wil je wat in kunnen spelen.. Laat ik die nou es niet hebben.. Is er ook een manier om gewoon via je toetsenbord te spelen? Of is dat weer een speciaal soort programma?

Weet iemand de naam van zo'n programma ook? Of kan het helemaal niet?

Ok, thanks

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:21
Ik weet wel een programma waarmee je met de muis kunt "inspelen". Dit programma heet geloof ik "virtual piano" en zit standaard meegeleverd met Cakewalk Pro Audio. Of het ook bij Cakewalk home studio zit weet ik niet.

Ik weet ook niet of er een programma is waar je via het keyboard speelt, maar zoek eens hier anders, want ik denk dat ze er wel zijn, er zullen wel meer mensen zijn die dit soort dingen gebruiken/willen hebben.

Verwijderd

Topicstarter
helaas.. Er is echt niets te vinden.. :(:(

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

hmm ik weet wel dat ik op mijn Commedore 64 zo prog heb gehad. Maar daar heb je nu veel aan NOT! En ik heb eens zo programma gehad op de pc maar dat was in het oude dos tijdperk :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Mail of icq me even, ik heb nog wel het nodige (makkelijke en moeilijke) software...

Verwijderd

Volgens Mastermind kon je met Digitracker de noten inspelen via 't toetsenbord.

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
met fasttracker 2 kan je ook noten spelen met je toetsenboord. de q is de middelste c en dan zijn die 2 regels eronder een octaaf lager en dan de bovenste 2 regels weer een octaaf. met f1 en f2 en zo kan je dan octaven wisselen zodat je 10 octaven heb. of 8 dat ken ook wel, weet t nie meer zo goed. winxp kan geen ft2 meer draaien... :(

Ik heb echt een hele goeie PC.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
impulse tracker kon het ook en fruityloops 3 ook!

Verwijderd

logic Audio
Cubase VST
Cakewalk

de bekendsten en de besten, er is vast ook wel een manier om de noten via het toetsenbord in te spelen :)
Pagina: 1