Ik sta voor de vervanging van een stackmember op een coreswitch. Voorzover ik na heb kunnen gaan is dit een kwestie van insteken en de config wordt automatisch naar de nieuwe stackmember gebracht. Omdat de nieuwe switch een nieuwere IOS versie heeft heb ik deze inmiddels gedowngrade naar de exact zelfde versie als de huidige stackmember, daarna heb ik de switch weer op factory default gezet. Volgens mij ben ik "good to go" het is immers een vervanging dus de config is reeds voorbereid op de nieuwe stackmember.
Hoewel ik verder op internet niets kan vinden waar ik verder nog rekening mee moet houden ben ik toch even benieuwd of er onder jullie nog mensen zijn die hier ervaring mee hebben. En mij misschien nog iets kunnen melden waar ik absoluut rekening mee moet houden?
Hoewel ik verder op internet niets kan vinden waar ik verder nog rekening mee moet houden ben ik toch even benieuwd of er onder jullie nog mensen zijn die hier ervaring mee hebben. En mij misschien nog iets kunnen melden waar ik absoluut rekening mee moet houden?
**MCSA**MCSE**CCNA**VCP4**VCP5&CCNP in progress