Toon posts:

MSI Wind Box DE200 EU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Redactie,

Het is alweer een tijdje geleden dat er een nieuwsberichtje verscheen over de MSI Wind Box DE200. link.
Nu staat er een update in over een versie die in Nederland verkocht ging worden, maar daar is nooit meer info over naar buiten gekomen. Er is op het hele wereld wijde web niks over te vinden, alleen over de "gemankeerde" variant. Ik zou het erg op prijs stellen als er eens een goede vergelijking werd gemaakt met de Ion based Nettops of een degelijke review. Het is bijna allemaal NVidia wat de klok slaat en ik denk dat een vergelijking met de systemen uitgerust met ATI Mobility HD4330, waaronder de Wind Box DE200 EU, op zijn minst op zijn plaats zou zijn. Jullie zouden in ieder geval de eerste zijn... ;)

M.v.g

Drummerwally

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik zal eens bellen met MSI. Misschien is er een update op komst en dan is een vergelijking met Ion2-modellen wel leuk. De Wind Box DE200 is wat oud maar een vergelijking met een recenter vergelijkbare nettop kan wel.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Olaf,
Die ge-update versie is ook al een tijdje te koop hoor, ik vind het alleen vreemd dat er geen reviews over te vinden zijn. Aangezien hij best gunstig geprijsd is vraag ik me af waar hij staat in vergelijking met bijvoorbeeld de Asus Eee Box EB 1012 of de ASRock ion 330 HT. Dit lijken mij toch de meest directe concurrenten.
Het zou mij in ieder geval helpen bij de keuze voor een dergelijk systeem :Y .

Drummerwally

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben uiteindelijk voor de asus gegaan, en ik ben er tot nu toe heel tevreden over.

Toch bedankt,

Drummerwally