Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Applicatie gezocht voor snel instellen speakerbalans

Pagina: 1
Acties:

• redfuse
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 16:03
Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen week overgestapt van windows xp naar windows 7 professional 64-bit, en het is tot nog toe een erg positieve ervaring. Er zijn echter een aantal dingen die ik mis ten opzichte van xp, en dit is de belangrijkste daarvan.

In mijn kamer zit ik vaak ofwel dicht bij de rechter speakers (achter de computer), ofwel dicht bij de linker speakers (voor de tv, waarop ik vanaf de computer films afspeel). Omdat ik het fijner vind om een wat gelijk verdeeld geluid te horen verstelde ik in xp dan altijd de balans (dubbelklik op speakericoon). Bij Windows 7 zit dat echter zover in de menu-structuur (rechter muisknop op speaker -> playback devices -> dubbelklik op 'speakers' -> tab 'levels' -> 'balance' -> instelling) dat het niet meer handig is om dit te verstellen elke keer als ik van plaats wissel.

Ik vroeg me af of er een widget of iets dergelijks is die ik op de taskbar zou kunnen pinnen, waarmee je snel de links/rechts balans direct van de speakers kan veranderen. Ik heb op verschillende zoekwoorden gegoogled, maar dat kwam op niks uit. Weet iemand zo'n applicatie?

• redfuse
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 16:03
Is er dan geen oplossing voor dit probleem? Ik kan me toch voorstellen dat meer mensen met dit probleem zitten sinds de overstap naar vista/w7...