Tweakers,
een aantal collega's van mij werken met 5 á 6 man tegelijk in een gedeelde werkmap.
Op willekeurige momenten kunnen ze echter niet opslaan en krijgen ze de volgende melding:
De clients werken allemaal met de laaste updates en service packs van Office 2007 op een XP machine.
Het bestand staat in een netwerk map waar ze allen R-W-E rechten hebben.
Het probleem is dat het dus geheel willekeurig lijkt te gebeuren.
Helaas is over dit specifieke probleem niet veel te vinden (wel het een en ander over Excel '02/'03)
Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?
Werken met een fatsoenlijke database is helaas geen optie.
een aantal collega's van mij werken met 5 á 6 man tegelijk in een gedeelde werkmap.
Op willekeurige momenten kunnen ze echter niet opslaan en krijgen ze de volgende melding:
code:
1
2
| De werkmap kan niet worden opgeslagen omdat er een probleem is opgetreden tijdens het lezen of toepassen van gedeelte van het overzicht van wijzigingen. U kunt het probleem oplossen door het delen vban de werkmap op te heffen of de werkmap op te slaan naar een niet gedeelde werkmap indeling. |
De clients werken allemaal met de laaste updates en service packs van Office 2007 op een XP machine.
Het bestand staat in een netwerk map waar ze allen R-W-E rechten hebben.
Het probleem is dat het dus geheel willekeurig lijkt te gebeuren.
Helaas is over dit specifieke probleem niet veel te vinden (wel het een en ander over Excel '02/'03)
Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?
Werken met een fatsoenlijke database is helaas geen optie.