Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bezoekers kunnen niet op mijn website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik zit al een week met mijn handen in het haar en speur al even lang naar een oplossing of op zijn minst verklaring.

Het gaat om mijn website http://nujij.org
Deze is gehost bij nethosting.ws en draait op een server van netdomeinen.nl

Op mijn site draai ik een applicatie die gebruik maakt van een MySQL database.

Het probleem is dat mensen in eerste instantie toegang hebben tot mijn site, maar na een dag er af gesodemieterd worden en dan vervolgens niet meer terecht kunnen, behalve met een proxy ertussen.

Ik heb het zelf ook gehad en toen kwam ik zelfs m'n domein admin, ftp etc. niet meer op.

Omdat ik zelf een dynamisch ip adres heb, kan ik deze eenvoudig zelf aanpassen met ipconfig /release en de tcp/ip instellingen, daarna kom ik er weer op.

De gebruikers die er last van hebben hebben verschillende isp's zoals KPN, Ziggo en ik heb zelf UPC.

Mijn host garandeerd me dat er geen ip adressen gebanned zijn, maar toch kan ik zelf geen oplossing vinden :S

Het ip adres van mijn site wil ik eventueel wel doorsturen in een PM of kijk het zelf even na als je wilt. Zet het liever niet openbaar op internet.

Ik hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen, want ik, en mijn bezoekers balen als een stekker..

Alvast hardstikke bedankt voor het meedenken !

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ehm, je post in 't begin de domeinnaam van 'jouw site' en vervolgens wil je niet het IP van 'jouw site' geven?

Volgens mij snap je iets essentieels van het internet niet :+

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het ipadres van je site kan iedereen zo ook wel opzoeken :) Zit er geen antispamzooi in je weblogsoftware? Je zou eens kijken of daarin geen ipadressen worden geblokkeerd, misschien heb je een filter wat te snel ingrijpt (bijvoorbeeld bij comments).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het probleem is dat mensen in eerste instantie toegang hebben tot mijn site, maar na een dag er af gesodemieterd worden en dan vervolgens niet meer terecht kunnen,
Maar wat krijg je dan voor melding terug van je browser (zet eventueel friendly error message uit in je browser instellingen)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Heb je al een trace gemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
@Osiris

hehe, tuurlijk weet ik wel dat een domeinnaam in feite gewoon een ipadres is, dat weet ik al zo'n 16 jaar :)
De reden dat ik het niet hier rechtstreeks op de site zet is dat het internet afgespeurd wordt naar zulke adressen en vervolgens best wel eens misbruikt kunnen worden. Zet voor de gein je email adres maar eens openbaar of denk maar eens aan DoS of DDS attacks. Dus zo gek is mijn gedachte denk ik niet, ook al is dit een door inschrijving afgeschermd forum, een beetje voorzichtigheid kan geen kwaad ;)

@Marzman,

bedankt voor je reactie, er zit inderdaad wel een antispam module in, maar die is volledig instelbaar en ook daar heb ik tot nu toe nog geen ip adressen geblokkeerd. Was dat maar zo, dan was ik snel klaar ;)

Bovendien, als het in de applicatie zou zitten, dan zou ik in staat moeten zijn geweest mijn domein/ip te kunnen pingen en geen time outs krijgen. Ik zou dan ook via mijn ftp toegang moeten krijgen.

@BtM909

Ik heb even geen antwoord op je vraag op welke specifieke melding er weergegeven wordt. Het is zo dat ik geen verbinding kan maken, het laden blijft maar zonder resultaat doorgaan, m'n FTP en C-panel kan ik dan ook niet op. Omdat ik zelf geen geduld heb de eventuele melding af te wachten, verander ik mijn ip adres en kan ik er weer op.

Ik moet zeggen dat het bij mij nu 2 dagen goed gaat, maar bij de verschillende leden van de site zijn er nog steeds problemen en zolang als ik de oorzaak niet ken, ben ik er niet gerust op dat het niet nog veel vaker gaat gebeuren. Ik heb nu 30 leden, dit moeten er nog veel meer worden, maar ik durf nu geen promotie te doen, omdat ik dan veel klachten verwacht :(

@spYder,

Ik heb een trace gedaan, neem aan dat je de trace bedoelt naar waar mijn server staat, ik kom uit op webhostingworld.net en ben nu met ze ijn gesprek via de livechat... al een kwartier... dus verwacht daar ook niet te veel van maar kom er dalijk op terug in een nieuwe post

Checklist:

.htaccess = V
.antispam = V
.IPdeny = V

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat hielp ook niet..

dit was de chat:

Please wait for WebHostingWorld.Net operator to respond.

You are now chatting with 'WHW-Operator'

WHW-Operator: Hello! Thank you for contacting Webhosting World's live chat service. My Name is Susan. How may I assist you today?

Nils Peters: hi

WHW-Operator: What is your domain name

Nils Peters: http://nuij.org

Nils Peters: sorry nujij.org

WHW-Operator: Please hold one moment

Nils Peters: thank's

WHW-Operator: root@super [/backup/cpbackup/weekly]# csf -a 62.195.188.89

WHW-Operator: add failed: 62.195.188.89 is in already in the allow file /etc/csf/csf.allow

WHW-Operator: Your IP is not blocked on server

Nils Peters: I know, but others are, the problem is my members get kicked off the site regularly and then need to use a proxy, one time I my self got kicked off and couldn't reach my domain, C-panel or enter by ftp, when I changed my IP adress i got in again

WHW-Operator: Please clear cache from web browser and check once

Nils Peters: my IPdenymanager is clean and my .htaccess is empty

Nils Peters: I'm not blocked right now, but some other ip adresses are

WHW-Operator: Let me know the exact IP

Nils Peters: for example these: (ipadressen van jullie)

WHW-Operator: All IPs has been added in allow hosts rule

WHW-Operator: Is there anything else I can help you with today?

Nils Peters: yeahm please allow all ip adresses, I can block all unwanted by myself in the .htaccess file

WHW-Operator: Done

Nils Peters: So new members aren't blocked automatically anymore forever?

WHW-Operator: Nope

Nils Peters: Thank you!!!

En dit is het resultaat:

Commentaar van: opa [Member] E-Mail
Kan nog steeds niet op een normale manier toegang krijgen

Commentaar van: convinceme [Member] E-Mail
Helaas Nils....... het werkt "nog" niet, misschien dat het even de tijd nodig heeft.

Commentaar van: Cody [Member] E-Mail
Ik ook niet Nils. Solly :

Dus ik snap er nu echt geen hol meer van :S

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-11 22:35
Misschien een andere host ?
Lijkt mij duidelijk aan de host te liggen.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Verwijderd

Topicstarter
@Jim

Dat zou ik ook denken ja, maar waarom verklaren zij dan dat het bij hen ligt, dat is toch niet logisch? Geen goede reclame in ieder geval...

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zou je site verhuizen. Er zal wel iets met je site zijn wat bij hun iets triggert om het ip te blokkeren. Misschien laadt het te langzaam, of te veel bestanden waardoor er te veel connecties worden gemaakt. Niet handig in ieder geval.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:38

Malarky

Wils voor wat ieder

Je IP is geblacklisted door bepaalde beveiligingssoftware? Staat mogelijk troep op een van de andere sites op de server. Je geeft zelf al wel aan dat je regelmatig van IP adres verandert maar toch toevallig dat het adres wat je nu hebt in een recente database voorkomt.

[ Voor 53% gewijzigd door Malarky op 27-01-2010 18:57 ]

Pagina: 1