Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Systray icons starten niet op

Pagina: 1
Acties:

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:20
Hallo,
Ik heb het probleem dat er een aantal systray icons niet verschijnen bij het opstarten van Vista. Soms is het Avast, soms Comodo en soms iets anders. De processen staan wel gewoon aan. Als ik explorer.exe kill en weer aanzet verschijnt wel alles gewoon. Het lijkt dus echt alleen tijdens het opstarten te gebeuren. Ik las erover dat het op XP vaak voorkomt, maar niet bij Vista.

Alvast bedankt.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-11 13:15

Arethusa

Niet die server

Heb je zelf al gezocht?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• -Edwin-
Ja, gelukkig kan ik zelf ook zoeken. Bovendien blijkt dat ook uit mijn startpost.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-11 13:15

Arethusa

Niet die server

Ok, dan neem ik aan dat de voorgestelde mogelijke oplossingen niet werken.

Sinds wanneer heb je deze problemen? Draai je bijzondere software? Is je installatie helemaal up-to-date? Misschien kun je de opstart items een voor een uitschakelen om er achter te komen of een of meer items een probleem veroozaken welke niet direct zichtbaar zijn? En staat er ook niets over je opstart programma's in je eventlog bijvoorbeeld?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• -Edwin-
Arethusa schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:33:
Ok, dan neem ik aan dat de voorgestelde mogelijke oplossingen niet werken.

Sinds wanneer heb je deze problemen? Draai je bijzondere software? Is je installatie helemaal up-to-date? Misschien kun je de opstart items een voor een uitschakelen om er achter te komen of een of meer items een probleem veroozaken welke niet direct zichtbaar zijn? En staat er ook niets over je opstart programma's in je eventlog bijvoorbeeld?
De problemen op Google zijn iets anders. Ik heb het probleem sinds ik avast en comodo gebruik ipv Eset. Het treedt vaak dan ook op bij 1 van deze programma's.