Toon posts:

Geluid draadloos van computer naar receiver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil aan de ene kant van mijn kamer geluid van mijn computer kunnen ontvangen op mijn receiver van mijn computer.
Normaal had ik dit gedaan met een toslink kabeltje, maar om daar mee 20 meter te overbruggen lijkt me niet praktisch.
Is er iets voor dat dit draadloos kan doen?

• ponkrucker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-02 06:00
Misschien handig te vermelden welke receiver het betreft.
Als deze bijvoorbeeld een netwerkaansluiting t.b.v. streamen heeft zijn er volgens mij wel mogelijkheden in de vorm van wifi-adaptertjes. Maar pin me daar niet op vast.

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58
Zit wel vertraging in.

• thon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 17:02
sitecom heeft daar wat voor en creative ook.
hoe goed dit werkt en de kwaliteit er van kan ik niks over zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik een simpele pioneer staan. (jaartje of 2 oud)
Maar daar komt verandering in.
Al heb ik liever gewoon iets wat even snel draadloos de optical out van mijn pc naar een ontvangertje met een optisch draad je stuurt.

Verwijderd

squeezebox :)

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02 14:00
Hey dat kunnen leuke dingetjes zijn! Die Creative geeft aan dat er in de pc/laptop een Xfi geluidskaart moet zitten. Ik kan mij echter niet voorstellen dat dat een must moet zijn...

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 09:35
Of een Apple AirPort Express-basisstation met AirTunes, Maar ik denk dat deze alleen Itunes kan streamen en deze heeft denk ik ook geen optical

Smarthomer | Home Assistant

• Cobb
Ik heb het Sitecom dingetje gekocht. Het werkt prima, wel storingsgevoelig. Hij staat nu in een kastje achter glas. De laptop staat er 4/5 meter vanaf, als mij kat er voorlangs loopt dan stoort ie even. Het geluid is prima.
Was in 30sec klaar met aansluiten.

Edit...ik heb hem nu wat verder van het stekkerblok verplaats, nu gaat het beter.

[ Voor 14% gewijzigd door Cobb op 28-01-2010 14:12 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:21
BaseBoyNL schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:42:
Of een Apple AirPort Express-basisstation met AirTunes, Maar ik denk dat deze alleen Itunes kan streamen en deze heeft denk ik ook geen optical
Nee gewoon stereo mini jack...

Maar wel de makkelijkste oplossing.

• Cobb
Jammer dat het ding veel stoort, anders was ie voor mij perfect. Ik blijf hem dit weekend nog even gebruiken en dan gaat ie terug.

[ Voor 20% gewijzigd door Cobb op 28-01-2010 16:21 ]

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Noxa schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:07:
[...]

Nee gewoon stereo mini jack...

Maar wel de makkelijkste oplossing.
Even een kleine correctie. Die Airport heeft wel een optical (mini)toslink uitgang. De mini-jack is namelijk beide.

iRacing Profiel

Pagina: 1