Toon posts:

[OSX] Boot Camp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben van plan om een Imac te kopen. Ben al in een apple winkel geweest, daar werd me verteld dat ik gewoon windows exel- word ed kan gebruiken op deze Imac. Maar wat is dan nu bootcamp, waar heb je dit voor nodig? En hoe krijg je een mail account? Met andere woorden, veel voor mij nog een beetje onduidelijk, maar windows is het ook niet. wie kan me helpen?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 20:32
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:50:
Hallo, ik ben van plan om een Imac te kopen. Ben al in een apple winkel geweest, daar werd me verteld dat ik gewoon windows exel- word ed kan gebruiken op deze Imac.
Klopt, er zijn speciale Mac-versies van Microsoft Office. Hou er dus wel rekening dat je Windows-versies van Office niet op OS X zullen werken.
Maar wat is dan nu bootcamp, waar heb je dit voor nodig?
Met Bootcamp kun je andere besturingssystemen dan OS X op je Mac draaien. Bijvoorbeeld Windows dus.
En hoe krijg je een mail account?
Dat heeft helemaal niks met het OS wat je gebruikt te maken.. Vaak krijg je een email-adres van je internetprovider, en anders zijn er gratis emaildiensten beschikbaar zoals Gmail of Windows Live Mail.
Met andere woorden, veel voor mij nog een beetje onduidelijk, maar windows is het ook niet. wie kan me helpen?
Ga toch maar eens wat beter lezen, bijvoorbeeld op de Apple-site of via Google. Dit zijn namelijk vragen van erg laag niveau die je prima zelf kunt oplossen.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi Spookjes, welkom op GoT :)

Zoals je misschien weet verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet. Hier een vraag stellen is geen enkel probleem, maar verwachten wel dat je ook zelf wat moeite doet om een antwoord op je vragen te vinden. Als je bijvoorbeeld wilt weten wat Boot Camp is, kun je naar de website over Boot Camp van Apple surfen. Hier is onder andere een video te vinden waarin wordt uitgelegd wat Boot Camp is en hoe je het gebruikt. Daarnaast als je zoek via Google naar mac os x boot camp, dan is er veel informatie te vinden over het hoe en wat.

Voor jou als potentiële switcher, hebben in onze FAQ een speciale sectie voor overstappers. Daarin staan een aantal handige websites voor beginnende Mac-gebruikers.

Het kost misschien wat tijd en moeite om dat allemaal door te lezen, maar op die manier kun je jezelf helpen om wat meer duidelijkheid te scheppen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• SlowDown
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-01 13:01
Je kan Office 2008 for the Mac aanschaffen of Open Office installeren.
En naar aanleiding van je topic titel je kan ook met Bootcamp windows installeren
en dan Office installeren dus je hebt meerdere opties.
(te laat dus)

[ Voor 3% gewijzigd door SlowDown op 25-01-2010 21:58 ]