Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
Tot op de MOAM
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Welcome b(l)ack
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Het gaat wel hard laatste tijd jaMatis schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:59:
Wat een leegloop idd en dat op Happy community manager appreciation day!

nee hoor, as already said, we're going to miss you down here
Weer 1 rode Nikondude minder. \o/
{signature}
Waarom weggegaan btw?
Verwijderd
Maar goed, dat is een ander topic.
Ik sluit me aan bij een vorige spreker: Dank en welcome bLack
Verwijderd
Edit: o ja, en bij voorkeur vrouw
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 14:49 ]
Respect @ Zoeff.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Dus je verkiest diversiteit boven kwaliteit? Het gaat al meteen bergafwaarts zie ik.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:48:
Dat heeft geen zin. We willen wat meer diversiteit in de crew. We zoeken nu een Olympus gebruiker
Edit: o ja, en bij voorkeur vrouw
Verwijderd
Ik niet, maar die trend is ingezet voor mijn aanstellingZoefff schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:53:
Dus je verkiest diversiteit boven kwaliteit?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
/me Rudedadude rent hard weg...
Mensen met een Nikon FX camera hebben ook gewoon al hun tijd nodig om te kunnen fotograferen
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Gast, hoe dan!momania schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:41:
Heupe gast, zwarte nick als Lassie [/insiders_joke]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
|>
Bedankt voor al je werk in FG.
dat laatste blijft nog wel neem ik aan.
cheers!
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Wat die jonge vrouw betreft... hoe staat het daarmee? Zijn we al in het stadium dat er geselecteerd moet worden?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
TipZoefff schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:49:
Blegh, m'n nick ziet er zo wel een beetje kaal uit hoor
of staat roze jou niet..?
The birds turned into The Flying Dutchmen!

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Maarreh, is die nieuwe, vrouwelijke, olympus-schietende mod al gevonden?
1. Ze is niet blond
2. Ze schiet met Canon en niet met Olympus
Wordt nog een taaie om die te vinden
Zoeff, Restecp
Een tekortkoming kunnen we nog wel over het hoofd zien maar twee.....Fairy schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:39:
Ik kan mijn aanstaande echtgenote wel als mod opperen, maar dat wordt een probleem:
1. Ze is niet blond
Blond is verfbaar, maar sommige tekortkomingen zijn meer gelijk dan andere..Wijnands schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:37:
[...]
Een tekortkoming kunnen we nog wel over het hoofd zien maar twee.....
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Dat heb ik nooit begrepen... waar kwam dat roze vandaan eigenlijk?
| Olympus OM-D EM10 mk2 | m.Zuiko 14-42mm f/3.5-5.6EZ | m.Zuiko 40-150mm f/4-5.6 R | m.Zuiko 60mm f/2.8 | 2x Godox v860 | Godox X1 |
Heel taai, want ik:Fairy schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:39:
Ik kan mijn aanstaande echtgenote wel als mod opperen, maar dat wordt een probleem:
1. Ze is niet blond
1. ben blond
2. schiet met Olympus
3. ben vrouw
Maar helaas
1. schiet ook met Canon
2. heb net de jaren 60 niet mee gemaakt, dus lichtelijk ouder dan de gemiddelde tweaker
Zoeff, ben wel wat laat met mijn reactie, maar bedankt voor alle tijd en moeite!