Shuttle Barebone SG33G5M bios flash fout gegaan

Pagina: 1
Acties:

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:46

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Heb hier van een kennis een Shuttle SG33G5M staan waarvan hij geprobeerd heeft via windows met winflash de bios te update. Dit was mislukt doordat hij vast liep tijdens het flashen.

Nu heb ik via ebay een andere chip op de kop weten te tikken. Met volgens hem de nieuwste bios versie er op. Heb na ontvangen de chip omgewisseld maar nu gaat de barebone wel aan, maar reboot gelijk na het starten weer en dat gaat dan in een loop door. Krijg dus het hele bios start scherm niet te zien.

Wat kan dit zijn, kan het zo zijn dat bios chip verkeerd geflashed is of is er iets anders aan de hand.

Misschien toevallig dat er hier een tweaker rondhangt die eventueel dezelfde barebone heeft om met zijn bios chip uit te sluiten of het aan iets anders ligt of dat de barebone de geest heeft gegeven?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

Het meest voor de hand liggend is natuurlijk dat de chip van Ebay verkeerd geflasht is. Dus ik geef het 80% kans dat het daar aan ligt.
Maar dat het vastliep tijdens het flashen, dat vind ik verdacht. Is er misschien meer aan de hand?