Syncmaster 931BW na 2 en half jaar stuk

Pagina: 1
Acties:

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-02 13:37
Ik heb in mei 2007 een Syncmaster 931BW gekocht en die is er nu definitief mee gestopt. Het begon al sinds een half jaar geleden dat het scherm een hoge resonantie toon maakte bij laage brightness. En vandaag ging het scherm op willekeurige momenten zomaar uit en dan na een tijdje weer aan. Net is die er overigens helemaal mee gestopt en gaat ie helemaal niet meer aan.

Mijn vraag kan je hier nog garantie op krijgen ofzo want ik vind het niet echt normaal dat een scherm na 2 en half jaar stuk is.

• basa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 19:48
Ik heb juist hetzelfde scherm en geen enkel probleem hier. (ook ongeveer dezelfde leeftijd)
2,5 jaar is inderdaad schandalig kort, maar ik vrees dat het garantietermijn al verstreken is.

edit: Ik zocht het zojuist op via google en op de samsung website staat dat je 3 jaar garantie hebt op LCD monitoren: http://www.samsung.com/be...vicePolicyWarrantyMain.do

[ Voor 34% gewijzigd door basa op 25-01-2010 21:10 ]

• haakjesluiten
Ja dat kom ik ook net tegen. Morgen maar eens bellen, ben benieuwd.

• haakjesluiten
Voor mensen die het interseert. Zit inderdaad 3 jaar garantie op. Ze willen alleen wel perceee een factuur zien wat ik gelukkig nog had liggen. Enige jammeren is dat je het scherm zelf maar moet zien in te pakken voor als UPC het komt halen.... Geen idee hoe we dat gaan fabriceren pak niet elke dag een beeldscherm in :?

[ Voor 14% gewijzigd door haakjesluiten op 27-01-2010 16:33 ]

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:16
Ik zou een plaatje triplex ofzo pakken, met aan de ene kant een paar latjes er tegenaan tegen het doorbuigen en aan de andere kant een oude handdoek ofo om het paneel te beschermen. Vervolgens het geheel op de monitor binden en in een doos met volgoende papierproppen/oude dekens en bij de deur klaarzetten.

Addicted to silent computing

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:05
Crazyanz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:32:
Voor mensen die het interseert. Zit inderdaad 3 jaar garantie op. Ze willen alleen wel perceee een factuur zien wat ik gelukkig nog had liggen. Enige jammeren is dat je het scherm zelf maar moet zien in te pakken voor als UPC het komt halen.... Geen idee hoe we dat gaan fabriceren pak niet elke dag een beeldscherm in :?
bij mij was 2 maanden terug mijn syncmaster 931C overleden. Ook daar had ik nog net garantie op dus moest hem ook inpakken en opsturen. Ben naar postkantoor gegaan en heb de grootste pakketdoos gehaald die ze hadden ( na natuurlijk thuis het scherm opgemeten te hebben ) met wat noppenfolie. Paste allemaal maar net, maar net is goed zat :).

• haakjesluiten
Apart vandaag mijn scherm terug gekregen van samsung met de mededeling dat ze niets hebben kunnen vinden 8)7 En inderdaad net aangesloten en hij werkt weer :| toch apart voor een monitor die niet eens meer aan wou gaan en verschillende keren zomaar op zwart ging en een hoge piep genereerde bij laage helderheid... allemaal niets meer van te merken |:(

Ben benieuwd hoelang dit goed gaat heb nog garantie tot mei zou extreem lullig zijn als die er straks weer mee stopt en die kans is vrij rieeel lijkt me aangezien die problemen zomaar kunnen verdwijnen lijkt het me ook niet raar dat ze zomaar weer terug kunnen komen...
Pagina: 1