Imo 7" Touch, welke hardware aansluitingen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 16:23

Ch3cker

Testlab Teamlead
Topicstarter
Op samenkopen.net zag ik dit leuke touchscreen staan :

http://www.samenkopen.net/action_products/432674

Nou wil ik dit schermpje eigenlijk graag in een kleine ITX HTPC casemod stoppen, als tweede beeldschermpje (Zodat je de TV niet per se aan hoeft te zetten). Mijn idee was om de bezel eraf te halen, en het kaale schermpje in te bouwen. Maar weet iemand toevallig welke aansluitingen hierop zitten? De externe aansluiting is USB, maar zou ik hem ook op een interne USB connector aan kunnen sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Natuurlijk kan dat, maar dan zul je een verloopje moeten zoeken of maken. intern of extern USB is qua specs gewoon gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YannickH
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 15:32
Ik heb dit zelf al een keer gedaan met een soortgelijk schermpje, ik heb zelf alleen ipv een verloopje gewoon de gehele connector vervangen (dus extern usb vervangen door intern usb).
Gewoon even de pinout-sheet zoeken, en je zit gebakken :)
Het werkt hier al 2 jaar vlekkeloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel super tof om op je bureau je muziekspeler op te draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 16:23

Ch3cker

Testlab Teamlead
Topicstarter
_ferry_ schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:09:
Natuurlijk kan dat, maar dan zul je een verloopje moeten zoeken of maken. intern of extern USB is qua specs gewoon gelijk.
Dat begrijp ik. Mijn vraag was maar of er intern niet gewoon een VGA aansluiting gebruikt werd ofzo, of dat ik aan de externe USB gebonden ben. De optie om de kabel om te zetten naar een interne USB kabel spreekt mij trouwens wel aan. Ik denk dat dat hem wel gaat worden.

Mochten de plannen iets meer concreet worden, zullen jullie vast nog wel van me horen. =]