Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[xp] activerings probleem na systemherstel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

3 dagen geleden kreeg ik een zwart scherm waarop stond c:\windows\system32\config\system beschadigd.
Ik heb ff op de microsoft site de oplossing hierop gevond om dit te repareren.
Ik heb dit dus ook gedaan.Nu ik alle stappen heb gevolgd zegt windows opeens dat ik windows moet activeren. :(

Weet iemand een oplossing zo dat het systeem gewoon word hersteld zonder dat ik mijn windows hoef te activeren.

mijn dank is groot
bert

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Mischien heel simpel gedacht hoor, maar waarom zou je XP niet gewoon opnieuw activeren?

Desktop | Server | Laptop

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Misschien een illegale key ??? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou in principe kunnen activeren ja, maar het zou toch gewoon niet hoeven als ik alles doe wat de microsoft site zegt. Maar goed. ik wacht nog even af of er nog iemand is die het zelfde probleem ervaren heeft. Zo niet dan activeer ik als nog.

ty

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Als je gewoon een legale key hebt is het geen enkel probleem om opnieuw te activeren.
Je redenatie dat het niet zou hoeven omdat je de aanwijzingen van microsoft volgt klopt volgens mij niet helemaal. Als ik de stappen goed volg vervang je een groot deel van het register. Alle wijzigingen die gedaan zijn na de installatie (zoals het activeren waarschijnlijk) zijn verloren gegaan:
Wanneer u deze procedure hebt voltooid, wordt een register gemaakt waarmee u Windows XP kunt opstarten. Omdat dit register werd gemaakt en opgeslagen tijdens de oorspronkelijke installatie van Windows XP, zijn alle wijzigingen en instellingen die daarna plaats hebben gevonden, verloren gegaan.
ik zou er zelf dus niet al te moeilijk over doen en gewoon opnieuw activeren ;) succes ermee in ieder geval!

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
thnx mensen!
Pagina: 1