Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341934

Topicstarter
hey iedereen , ik ben nieuw hier dus ik weet niet zeker of mijn bericht hier goed staat.
Ik heb een Dlink dir-635 router met usb poort. Op de usb poort heb ik een externe hardeschijf aangesloten en op mijn laptop heb ik "shareport" geinstalleerd. Dit werkt perfect. Als ik nu een webcam in de usb poort van de router steek vind mijn pc de webcam wel maar ik krijg geen beeld. Ook als ik probeer te kijken via de webcam loopt mijn laptop compleet vast. Kan iemand me hiermee helpen aub ?

Mvg Tomso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:18

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, als je de website van D-Link opzoekt, dan kan je achterhalen dat shareport alleen voor USB HDD's, scanners of printers bedoeld is. En niet voor webcams dus :)

Zie ook: http://www.dlinkpartner.be/shareport-nl.html

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341934

Topicstarter
De gebruikers van de Wireless N routers (DIR-635, DIR-655 en DIR-855) van D-Link kunnen dank zij de SharePort technologie printers, harde schijven, scanners en andere randapparatuur delen met meerdere computers.

Daarom dat ik dacht dat een webcam ook wel zou werken of iemand hier een toepassing voor had gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:18

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hmm, das wel wat wazig omschreven inderdaad.

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Ik vond het nutteloos een nieuw topic te openen voor een gelijkaardige vraag, dus:

Kun je met deze router een usbhub steken in die ene usbpoort, zodat je dan meerdere HDD's en printers kunt op het netwerk steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348712

Ja hoor gaat perfect
Anoshky schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:34:
Ik vond het nutteloos een nieuw topic te openen voor een gelijkaardige vraag, dus:

Kun je met deze router een usbhub steken in die ene usbpoort, zodat je dan meerdere HDD's en printers kunt op het netwerk steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283710

hallo allemaal, ik vond het onnodig een nieuw topic te openen,

ik heb ook een dir-635 router en vind op geen enkele wijze mijn usb hdd,
weet iemand hoe dit kan komen ?

ik heb een wd 1tb hdd usb, en sharepoint zegt dat er geen apparaten zijn aangesloten

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-05 09:41
Heb je de nieuwste firmware erop zitten?
Deze kan het probleem goed verhelpen is bij mij ook het geval geweest en na een update toentertijd is dit opgelost.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb er firmware 2.33eu op staan..heb de router net 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12-2024

Edgarz

Tweako-active since1986

Is de drive self-powered? Voeding via USB/de router volstaat nl. niet. En heb je Shareport applicatie draaien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb shareport software van dlink draaien en de hdd is met losse voeding. bij opstartten pc vind hij even de hdd en wordt sharepoint heel even groen (tekentje rechts onder op taakbalk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is gelukt, was een probleem met firewall.
Pagina: 1