Hi, ik heb sinds 3 weken een HDX1000 streamer zonder harde schijf. IK heb hem via UTP aan het netwerk gekoppeld via lichtnet. Ik heb beneden een draadloze laptop die verbinding maakt met het netwerk en boven een desktop die ook via lichtnet deel uit maakt via het netwerk. netwerk loopt via Livebox van online.
Ik heb het probleem dat mijn desktop boven de HDX1000 niet vindt in het netwerk. De HDX staat wel in de te delen apparaten in Media Player (laptop en desktop, dat is het gekke)
Mijn laptop vindt hem wel, dat is het vreemde. Mijn HDX vindt wel mijn laptop als deze aanstaat en als hij aanstaat SOMS mijn desktop.
Ik snap het niet. Wat gaat er fout?!?!????
Waarom vindt de HDX1000 my desktop boven niet? Ik wil films streamen vanaf mijn desktop boven.
Please help!
Ik heb het probleem dat mijn desktop boven de HDX1000 niet vindt in het netwerk. De HDX staat wel in de te delen apparaten in Media Player (laptop en desktop, dat is het gekke)
Mijn laptop vindt hem wel, dat is het vreemde. Mijn HDX vindt wel mijn laptop als deze aanstaat en als hij aanstaat SOMS mijn desktop.
Ik snap het niet. Wat gaat er fout?!?!????
Waarom vindt de HDX1000 my desktop boven niet? Ik wil films streamen vanaf mijn desktop boven.
Please help!