Goede middag,
Ik keer wederom weer terug voor hulp.
Ik ben bezig met een nieuw project, waarvoor ik alle mogelijkheden met tekens moet weten in een string TOT 12 tekens. Dat zijn inderdaad een hele hoop mogelijkheden, nu wil ik AL deze dingen in de database zetten.
Ik ga dit script wel op een server draaien, maar word via de browser aangeroepen.
Wat nu dus eigenlijk de vraag is: hoe kan ik alle mogelijkheden creeëren.
Ik heb al geprobeert een bruteforce script aan te passen en het hashen eruit te halen, dit werkt wel. Maar dan moet je je pc dag en nacht laten aan staan totdat alle mogelijkheden behaald zijn. Dit gaat niet lukken natuurlijk.
Ik wil het script dus kunnen onderbreken.
Ik heb dit bruteforce script aangepast:
Dat wil wel, maar het inbouwen van het hervatten werkt niet.
Dus mijn vraag is of A: Hoe kan ik zelf een script maken die alles bij langs gaat, en hervatbaar is? Of B: Hoe kan ik het bovenstaande script dusdanig aanpassen dat het in database zetten hervatbaar is?
Ik hoop dat jullie mij begrijpen? Anders hoor ik het graag!
Ik kan niet meer informatie geven over dit project, want dan kan ik net zo goed een blauwdruk gaan geven van een heel project. 't word soort van in het geheim ontwikkeld
Ik keer wederom weer terug voor hulp.
Ik ben bezig met een nieuw project, waarvoor ik alle mogelijkheden met tekens moet weten in een string TOT 12 tekens. Dat zijn inderdaad een hele hoop mogelijkheden, nu wil ik AL deze dingen in de database zetten.
Ik ga dit script wel op een server draaien, maar word via de browser aangeroepen.
Wat nu dus eigenlijk de vraag is: hoe kan ik alle mogelijkheden creeëren.
Ik heb al geprobeert een bruteforce script aan te passen en het hashen eruit te halen, dit werkt wel. Maar dan moet je je pc dag en nacht laten aan staan totdat alle mogelijkheden behaald zijn. Dit gaat niet lukken natuurlijk.
Ik wil het script dus kunnen onderbreken.
Ik heb dit bruteforce script aangepast:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
| <?php /* * Thanks to Robert Green for this script he wrote in python * http://www.rbgrn.net/blog/2007/09/how-to-write-a-brute-force-password-cracker.html * I took what we wrote and ported this to PHP * * This script was written for PHP 5, but should work with * PHP 4 if the hash() function is replaced with md5() or something else */ ######################################################### /* Configuration */ // this is the hash we are trying to crack define('HASH', '9d2bbed238251f26c6faaae38e7e0c77'); // algorithm of hash // see http://php.net/hash_algos for available algorithms define('HASH_ALGO', 'md5'); // max length of password to try define('PASSWORD_MAX_LENGTH', 12); set_time_limit(60000000); // available characters to try for password // uncomment additional charsets for more complex passwords $charset = 'abcdefghijklmnopqrstuvwxyz'; $charset .= '0123456789'; //$charset .= 'ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ'; //$charset .= '~`!@#$%^&*()-_\/\'";:,.+=<>? '; ######################################################### function check($password) { if (hash(HASH_ALGO, $password) == HASH) { echo 'FOUND MATCH, password: '.$password."\r\n"; exit; } } function recurse($width, $position, $base_string) { global $charset; for ($i = 0; $i < strlen($charset); ++$i) { if ($position < $width - 1) { recurse($width, $position + 1, $base_string . $charset[$i]); } check($base_string . $charset[$i]); } } echo 'target hash: '.HASH."\r\n"; for ($i = 1; $i < PASSWORD_MAX_LENGTH + 1; ++$i) { echo 'checking passwords with width: '.$i."\r\n"; recurse($i, 0, ''); } echo "Execution complete, no password found\r\n"; ?> |
Dat wil wel, maar het inbouwen van het hervatten werkt niet.
Dus mijn vraag is of A: Hoe kan ik zelf een script maken die alles bij langs gaat, en hervatbaar is? Of B: Hoe kan ik het bovenstaande script dusdanig aanpassen dat het in database zetten hervatbaar is?
Ik hoop dat jullie mij begrijpen? Anders hoor ik het graag!
Ik kan niet meer informatie geven over dit project, want dan kan ik net zo goed een blauwdruk gaan geven van een heel project. 't word soort van in het geheim ontwikkeld
Gestoord word je toch...