Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sindskort, (2 weken) heb ik last van als ik bestanden download die via Windows Mediaplayer afgespeelt moeten worden niet openen.
Ik krijg dan een melding dat Windows Media Player niet meer werkt en wordt dan gesloten, rechtsonder in mijn taakbalk krijg ik dan een melding dat DEP het programma heeft gesloten i.v.m. veiligheid bla bla bla

Andere bestanden die via Mediaplayer geopend worden werken wel gewoon.

Zit al dagen op internet te surfen en er worden ook zat oplossing genoemd maar ze werken niet bij mij (of ik doe het natuurlijk verkeerd)

één van de oplossing is deze tekst te plakken in cmd

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff

Maar dan krijg ik een melding dat er iets met het configuratiescherm is bla bla vl

Een andere oplossing is deze, die bij mij ook niet werkt

via configuratiescherm -> systeem
hier naar geavanceerde systeeminstellingen
dan naar tabblad geavanceerd en vervolgens op instellingen bij prestaties
bij het tabblad preventie van gegevensuitvoerin
Vink dan DEP voor alle programma's en services inschakelen aan
hierna toevoegen kiezen
dan ga je via Program Data, Microsoft, Windows, Menu Start naar Programma's.
daar staat als het goed is Windows Live Messenger. Klik dat aan en vervolgens op openen.

Ben maar een simpele doe het zelf internetter thuis dus mijn kennis is niet super hoog in deze dus ik hoop dat e.e.a duidelijk is voor jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
je zou kunnen proberen om wmp een keer opnieuw te installeren. geen idee of het helpt maar het lijkt me het proberen waard ;)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja als het werk inderdaad (wat ik niet verwacht) kan het een optie zijn.
Alleen weet ik niet hoe ik dat doe op vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
je kan hem verwijderen via programma's en onderdelen en dan zit daar een linkje naar "onderdelen van windows verwijderen" o.i.d. Daar vandaan kan je hem verwijderen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nah in cmd dit in toetsen bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff ,
is gelukt maar werkt dus ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het verwijderen van wmp is het denk ik trouwens niet omdat ik wel bestanden kan afspelen alleen gedownloaden bestanden e.d. dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Doen ze het wel via bijvoorbeeld VLC? Problemen met DEP zijn niet heel eenvoudig te troubleshooten is mijn ervaring ;) geeft hij verder geen meldingen in de eventviewer?

volgende keer kan je trouwens via het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif icoontje je vorige post aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:44:
Doen ze het wel via bijvoorbeeld VLC? Problemen met DEP zijn niet heel eenvoudig te troubleshooten is mijn ervaring ;) geeft hij verder geen meldingen in de eventviewer?

volgende keer kan je trouwens via het [afbeelding] icoontje je vorige post aanpassen ;)
VLC???

Maar ik neem aan dat dit een andere player is, maar ook daar werken zij niet meer op
Oke zeg je dan misschien download opnieuw iets en probeer het dan............dit werkt dus ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
dat geloof ik meteen ;) VLC is inderdaad een andere speler die over het algemeen alles afspeelt. Wellicht dat je kan proberen om voor WMP een uitzondering te maken mbt DEP (link). Ik zou echter nog voor kunnen stellen dat er een virus dwars zit dus wellicht dat een scan op zijn plaats zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:02:
dat geloof ik meteen ;) VLC is inderdaad een andere speler die over het algemeen alles afspeelt. Wellicht dat je kan proberen om voor WMP een uitzondering te maken mbt DEP (link). Ik zou echter nog voor kunnen stellen dat er een virus dwars zit dus wellicht dat een scan op zijn plaats zou zijn!
Een virus is het niet althans volgens McAFee 2010

Die link is voor XP en ik maak gelukkig gebruik van Vista ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
jonge jonge, ik heb een te zwaar weekend gehad, excuses :P

nog een poging dan:
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:12:
jonge jonge, ik heb een te zwaar weekend gehad, excuses :P

nog een poging dan:
link
Begint voor jou een beetje lullig te worden, maar deze link had ik ook al gevonden op internet en weet je............werkt niet ;-(

Waarom kan ik wel gewoon andere bestanden via wmp afspelen mailtjes ed en films die ik binnen haal werken niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
STOP ZOEKEN MENSEN HEB HET ZELF EINDELIJK OP KUNNEN LOSSEN HET WAS DUS EEN VERKEERDE CODEC MOEST K-LITE CODEC PAK VERWIJDEREN EN DE NIEUWSTE INSTALLEREN.

EN ZIE DAAR KLAAR ;)

BEDANKT VOOR DE MOEITE
Pagina: 1