Sindskort, (2 weken) heb ik last van als ik bestanden download die via Windows Mediaplayer afgespeelt moeten worden niet openen.
Ik krijg dan een melding dat Windows Media Player niet meer werkt en wordt dan gesloten, rechtsonder in mijn taakbalk krijg ik dan een melding dat DEP het programma heeft gesloten i.v.m. veiligheid bla bla bla
Andere bestanden die via Mediaplayer geopend worden werken wel gewoon.
Zit al dagen op internet te surfen en er worden ook zat oplossing genoemd maar ze werken niet bij mij (of ik doe het natuurlijk verkeerd)
één van de oplossing is deze tekst te plakken in cmd
bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff
Maar dan krijg ik een melding dat er iets met het configuratiescherm is bla bla vl
Een andere oplossing is deze, die bij mij ook niet werkt
via configuratiescherm -> systeem
hier naar geavanceerde systeeminstellingen
dan naar tabblad geavanceerd en vervolgens op instellingen bij prestaties
bij het tabblad preventie van gegevensuitvoerin
Vink dan DEP voor alle programma's en services inschakelen aan
hierna toevoegen kiezen
dan ga je via Program Data, Microsoft, Windows, Menu Start naar Programma's.
daar staat als het goed is Windows Live Messenger. Klik dat aan en vervolgens op openen.
Ben maar een simpele doe het zelf internetter thuis dus mijn kennis is niet super hoog in deze dus ik hoop dat e.e.a duidelijk is voor jullie
Ik krijg dan een melding dat Windows Media Player niet meer werkt en wordt dan gesloten, rechtsonder in mijn taakbalk krijg ik dan een melding dat DEP het programma heeft gesloten i.v.m. veiligheid bla bla bla
Andere bestanden die via Mediaplayer geopend worden werken wel gewoon.
Zit al dagen op internet te surfen en er worden ook zat oplossing genoemd maar ze werken niet bij mij (of ik doe het natuurlijk verkeerd)
één van de oplossing is deze tekst te plakken in cmd
bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff
Maar dan krijg ik een melding dat er iets met het configuratiescherm is bla bla vl
Een andere oplossing is deze, die bij mij ook niet werkt
via configuratiescherm -> systeem
hier naar geavanceerde systeeminstellingen
dan naar tabblad geavanceerd en vervolgens op instellingen bij prestaties
bij het tabblad preventie van gegevensuitvoerin
Vink dan DEP voor alle programma's en services inschakelen aan
hierna toevoegen kiezen
dan ga je via Program Data, Microsoft, Windows, Menu Start naar Programma's.
daar staat als het goed is Windows Live Messenger. Klik dat aan en vervolgens op openen.
Ben maar een simpele doe het zelf internetter thuis dus mijn kennis is niet super hoog in deze dus ik hoop dat e.e.a duidelijk is voor jullie