• dhraom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-12 13:22
Me laptop valt soms uit , dan probeer ik hem opnieuw op te starten valt hij weer uit.
ik had het vermoeden dat hij te warm werd. dus heb ik even Speedfan gedownload hoe warm me laptop werd
dit is resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2uyhgcm.jpg

vond te temperatuur wel erg hoor

wat te doen?

Mvg Lourens

zonder haat geen liefde

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-11 22:48

DarkKnight

Narf

Speedfan resultaten zijn niet echt betrouwbaar te noemen. Zelf vertrouw ik liever op programma's als Everest en dergelijke of de BIOS readings.
Maar dan nog is 78 graden C voor de GPU geen probleem (plezierig is anders, maar technisch gezien is het te doen), ook de 77 graden C voor de CPU is nog geen echt probleem, alhoewel al richting de max welke veilig wordt gezien.
Die 91 graden C voor ACPI klinkt daarentegen niet echt lekker... Hoe voelt de laptop zelf aan? Is het verbranden van de vingers, of is het gewoon warm?

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

• dhraom
o ok, zal ik ook even proberen dan met Everest.
me laptop voelt wel erg extreem warm aan.
van me klas genoten voelde gewoon koel aan. die stonden even lang aan als die van mij .
ik denk dat me fan van me laptop niet optimaal werkt .

zonder haat geen liefde

• Knul
  • Laatst online: 24-12 11:09
Al een keer je fan geprobeert uit te stofzuigen? Gewoon de stofzuiger tegen je fan aan drukken, kijken of dat helpt.

Verwijderd

laptop uitelkaar schroeven en kijken of je fans kunt schoonmaken en stofvrij zijn.
Draaien al je Fans wel???

• dhraom
heb al geprobeerd met de stofzuigen, maar dat hielp een dag ..,later viel hij weer uit toen hij weer warm werd .
heb helaas geen kleine schroevendraaier om de de laptop open te maken. schroeven koppen zijn heel erg klein

zonder haat geen liefde

Pagina: 1