Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Excel] Onderbreken linegraph bij bepaalde waarde

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Normaal gesproken doe ik niet veel met Excel, hooguit wat VBA, maar ik heb een opdrachtje binnen waarbij ik toch eea. in Excel zelf moet doen.
Ik heb een lijst met data, maar niet alle vulden hoeven ingevuld te worden. Dit resulteert in mijn grafieken in een lijn naar het nulpunt.
Dit mag niet, de lijn moet onderbroken worden en bij de volgende waarde verder te gaan.
Enig idee hoe ik dit kan bewerkstelligen? Een andere grafiek is geen oplossing.

Edit:
Waarde als Variant, vervolgens bij een bepaalde x "" laten teruggeven does the job.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 13:55 ]

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
In sommige gevallen kan NA() beter werken dan "". Dan vervolgens met conditional formatting en iserror() even de #N/A# uitwissen. Maar goed, als het al werkt dan werkt het al. ;)

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Omdat zoeken op NA zo lastig is en het in Off2k7 NL zonodig in het Nederlands moest: in het NL gebruik je =NB() ipv =NA().

Overigens resulteert juist een harde delete (en dus een lege cel) in Off2k7 bij mij juist tot een duidelijk onderbroken lijn. =NB() zorgt voor een niet-onderbroken lijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)