Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Plaatjes op imageshack

Pagina: 1
Acties:
  • 428 views

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-11 21:57

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Topicstarter
Bij plaatjes die op imageshack zijn gehost wordt op dit forum het plaatje vervangen door een url naar het plaatje met de omschrijving "Plaatje op imageshack (popups!)"

is dit nog actueel? Krijg je nog popups? Op andere fora waar ik vaak kom wordt imageshack zonder problemen gebruikt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

is dit nog actueel?
You tell me... Persoonlijk heb ik het niet zo op dergelijke brakke imagehosters dus ik zal het niet snel zelf gebruiken :P

Intentionally left blank

• _Erikje_

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Topicstarter
7(8)7 het is misschien een brakke hosting maar wordt wel erg vaak gebruikt door anderen die geen eigen domein hebben...

lijkt me een kleine moeite om het te testen en zo het forum er wat netter uit te laten zien. Elke keer op dat linkje klikken is ook bok irritant.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 11:32

samo

yo/wassup

In plaats van ImageShack is de tweakers fotogallery nu toch ook best toegankelijk?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:23

Matis

Rubber Rocket

Er zijn genoeg (betere) gratis image-hosts beschikbaar.

http://tinypic.com/ is mijn favoriet (na het T.net karma-album)

[ Voor 3% gewijzigd door Matis op 26-01-2010 17:30 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• _Erikje_

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Topicstarter
het topic wordt weer flink gekaapt....

het gaat hier niet om wat de beste imagehosting of waar jij goede ervaring mee hebt!!!

Zolang er geen negatieve neveneffecten optreden (zoals pop-ups), waarom zou je dan imageshack anders behandelen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Laten we het er aub inhouden. Het is er jaren geleden ingekomen nadat ik echt helemaal ziek werd van die popups en het had aangekaart. Zo nu en dan geeft het ding nog wel eens een irritante popup, dus dat is imho geen reden om het eruit te slopen.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Volgens mij hebben ze geen pop-ups meer, of mijn browser blockt ze goed.
Wat wel vaak zo is, imageshack is op uitzonderingen na, niet vooruit te branden, dus in dat opzicht ben ik wel blij dat het linkjes zijn eigenlijk.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zie op imageshack geen popups meer de laatste tijd dus wat mij betreft ook geen reden om de waarschuwing in stand te houden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Misschien een idee om de t.net foto album wat meer te promoten als een user daar karma genoeg voor heeft. Ik zie het liever op t.net gehost staan dan ergens anders (vaak brak door traag laden).

Verwijderd

Ik heb bij IS nog nooit een popup gehad. Maar verder gebruik ik zelf alleen tinypic :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

IS heeft wel degelijk popups, maar 't verschil zit em erin welke link je gebruikt om je plaatje te embedden :)

[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 27-01-2010 21:45 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

BtM909 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:44:
IS heeft wel degelijk popups, maar 't verschil zit em erin welke link je gebruikt om je plaatje te embedden :)
Inderdaad, maar ik voel er weinig voor om ook nog eens inhoudelijk zelf de link te bestuderen om te bepalen of het een 'veilige' link is of niet. imageshack blijft dus voorlopig in z'n geheel onder ons 'ontmoedigingsbeleid' vallen.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.