Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech LX710 sneltoetsen "sterven"

Pagina: 1
Acties:

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:55
Beetje rare omschrijving, maar het probleem is als volgt. De Logitech LX 710 laser heeft links als rechts een 10-tal sneltoetsen totaal.
Persoonlijk vind ik vooral de rechtse, met multimedia toetsen handig. Hier treed dan ook het probleem op.
De volgende vorige toetsen werken als de PC is opgestart, na een tijdje te werken houden ze ermee op.
Ik heb getracht te ontdekken wat hier het probleem van is, maar niets heeft tot een boosdoener geleid.

Natuurlijk firmware upgrade voor de receiver en de laatste set-point draaien. Iemand ervaringen hiermee, en misschien zelfs oplossingen?

Alvast bedankt :)

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Ik zit te denken aan verkeerde ingestelde sneltoetsen, je kan muis- en toetsenbordinstellingen vaak per ongeluk wijzigen/uitschakelen door bepaalde toetscombinaties te gebruiken. Misschien dat er voor dat type een bepaalde sneltoets-combinatie is welke jij toevallig vaak gebruikt bij je dagelijkse bezigheden. Zelfde had ik met mijn vorige muis, als ik dan een bepaalde combo had ingetoetst werkte mijn scrollwiel ineens andersom... weken helemaal gek van geworden totdat ik dus tot de ontdekking kwam dat het switchen daarvan wel een heel algemene sneltoets had meegekregen (alt-s) Duik dus eens even setpoint in etc, even de instellinge e.d. langslopen.

[ Voor 5% gewijzigd door MicGlou op 25-01-2010 15:05 ]

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:55
MicGlou

Dank voor je reactie, ik heb je eens set-point doorgezocht maar kon daar geen opties voor vinden. Even voor de duidelijk een plaatje:

het toetsenbord:
Afbeeldingslocatie: http://i.testfreaks.es/images/products/600x400/216/logitech-cordless-desktop-lx710-laser.3338968.jpg

het betreffende audiogedeelte:
Afbeeldingslocatie: http://i.testfreaks.co.uk/images/products/600x400/220/logitech-cordless-desktop-lx710-laser.3338972.jpg
Beide foto's bron: svet hardware

• Jan Dee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 11:04
Bij mij was precies hetzelfde aan de hand. Opvallend was dat op het moment dat de speciale toetsen niet meer werkten, ook het pictogram van setpoint uit het systeemvak verdween. Vandaag was er een update naar 6.15.6 en (fingers crossed...) het lijkt nu weer goed te gaan.