Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik zit met een issue, ik heb een HP DM1-1020ed laptop gekocht.
Nu heeft deze laptop geen ingebouwde dvd brander/lezer.
Ik heb wel een losse die uit mij vorige laptop kwam over.
De brander is de : Panasonic (Matsushita) UJ-840

Ik wil deze brander dus extern op mij HP dm1-1020ed aansluiten d.m.v. bijv. USB.
Hoe doe ik dit?
Ik ben ook aan het googlen. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Bedankt alvast

Excuus als ik in het verkeerde subforum zit

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben je goedkoper uit als je een nieuwe dvd brander koopt, er zijn wel behuizingen voor slimline dvd branders maar die zijn beperkt te verkrijgen, bijvoorbeeld bij Conrad. Je moet wel even kijken welke aansluiting de drive heeft (ide of sata).

Een nieuwe slimline dvd brander heb je al vanaf € 49,-; die brandt gelijk dual-layer

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 13:04 . Reden: even rondgesnuffeld op Google :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:57:
Volgens mij ben je goedkoper uit als je een nieuwe dvd brander koopt, er zijn wel behuizingen voor slimline dvd branders maar die zijn beperkt te verkrijgen en ook nog eens erg duur.

Een nieuwe slimline dvd brander heb je al vanaf € 49,-
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb deze brander toch liggen, en vraag me af of het toch mogelijk is om deze te gebruiken.
Hij kan ook Dual Layer brander, dus hij kan alles wat ik wil. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Je kunt hem beter verpatsen op eBay, nieuw kosten die dingen nog rond de 99 dollar namelijk. Van de winst koop je gewoon een externe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:57:
Volgens mij ben je goedkoper uit als je een nieuwe dvd brander koopt, er zijn wel behuizingen voor slimline dvd branders maar die zijn beperkt te verkrijgen, bijvoorbeeld bij Conrad. Je moet wel even kijken welke aansluiting de drive heeft (ide of sata).

Een nieuwe slimline dvd brander heb je al vanaf € 49,-; die brandt gelijk dual-layer
Hartstikke bedankt, het is een Sata aansluiting.
Gelukkig ben ik dan voor 15 eurotjes klaar.
Thnx voor de snelle reacties