Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word] Bovenste gedeelte pagina wordt niet geprint

Pagina: 1
Acties:

• Sandervans
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-11 23:43
Hallo,

Weet iemand hoe het komt dat het bovenste gedeelte van een pagina niet wordt afgedrukt.
Als er een testpagina via de server wordt afgedrukt is er niets aan de hand.
Is dit gewoon een instelling in Microsoft Word 2007 (alleen daar heb ik er last van)?

Alvast Bedankt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat bedoel je met het bovenste deel van een pagina: x centimeter, of de koptekst? Als x centimeter: wat is x? Misschien kan je printer het simpelweg niet dichter bij de rand afdrukken.

Check ook http://word.mvps.org/fAQs/Formatting/BottomsDontPrint.htm even (bron) :)

Ik zet even [Word] in de topictitel, zodat duidelijk is dat het over MSWord gaat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Sandervans
Het heeft niets te maken met de randen.
Als ik via Word iets probeer te printen, worden
de +/- eerste 10 cm van boven niet geprint

• Sandervans
Ik heb nog even verder gezocht en ben tot de conclusie gekomen dat het binnen het gehele office pakket is. Dus ook met Excel en Powerpoint, kladblok heeft nergens last van.

En het is alleen de tekst die hij niet print, tabellen e.d. print hij feilloos. Zonder tekst dan wel te verstaan.

Iemand nog ideeën of moet ik office 2007 maar opnieuw installeren

[ Voor 19% gewijzigd door Sandervans op 28-01-2010 16:13 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Staat het wel op A4, zowel in Office als in de driver? Zo ja: ik zou juist eerst de printerdriver updaten.

Als je Off2k7 opnieuw installeren overweegt, kijk dan eerst eens wat weggooien van normal.dotx (etc) doet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Werkt een PDF-printer wel goed? Werkt printen vanuit Acrobat wel goed?

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Pagina: 1