Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[winxp] dual screen ie7 problemen

Pagina: 1
Acties:

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 15:21

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
Ik heb bij een client computer een heel raar probleem.

Op de computer zitten 2 dezelfde schermen aangesloten op de zelfde videokaart. Meestal heeft deze persoon op elk scherm een internet explorer venster open staan. Helaas heeft hij regelmatig dat het linker scherm (hoofdmonitor) internet explorer blijft laden. Wanneer men dan een nieuwe website in typt lijkt er niets te gebeuren behalve: wachten op <adres> . Dit gebeurd ook bij een book mark. Het scherm kan overigens gewoon netjes worden afgesloten. Het maakt ook niet uit of het adres lokaal is. Het gekke is dat als de gebruiker op het andere scherm een ander venster open heeft dan werkt dit venster pefect. Alle keren dat dit probleem is voorgekomen is het gebeurd op het linker scherm.

De event viewer kon me helaas niets vertellen. Dit komt ook denk ik omdat internet explorer niet vast loopt als in een systeem crash. Ik heb op dit probleem gezocht maar ik vond voor dit probleem ook lastig om zoek woorden te kiezen. Ook heb ik geen idee waar het kan aan liggen behalve aan internet explorer.

Kan iemand me op weg helpen?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Verwijderd

Wat gebeurt er als je op het moment dat hij blijft hangen bij wachten op de IE vensters verwisselt van scherm?

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 15:21

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
hoe bedoel je? In denk eerlijk gezegt niet dat het hardware is. Het lijkt iig echt dat IE op iets wacht. Overigens heb ik net te horen gekregen dat het voor het eerst ook op het rechter scherm gebeurd is. Ik ga iig even IE resetten kijken of dit misschien helpt.
edit na ie te hebben reset lijkt et opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door wvdburgt op 03-02-2010 20:56 ]

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl