Ik ben op zoek naar software voor een helpdesk. Deze software moet vragen via een contactformulier kunnen omzetten naar tickets die vervolgens behandeld kunnen worden door de aangestelde agents. Op dit moment wordt OTRS gebruikt, maar daar zitten enkele nadelen aan, vandaar dat we op zoek zijn naar iets nieuws. Ik heb enkele weken lang onderzoek gedaan naar mogelijke softwarepakketten, maar ik ben echt teleurgesteld van wat er op dit moment beschikbaar is. De volgende pakketten heb ik uitgeprobeerd, danwel bekeken:
osTicket (geen reports)
DeskPro (onhandige interface)
HelpdeskPilot (slechte stats/onhandige reply)
Kayako (onhandige reply functie)
TopDesk (overkill aan functies, niet handig om snel mails te verwerken)
Cerb4 (Cerberus) (mist essentiele functies zoals prioriteiten)
SupportCenter (overkill aan functies)
SupportTrio (replyfunctie werkt niet lekker)
PerlDesk (replyfunctie werkt niet lekker)
Vivandi (niet relevant)
H2Desk (gebaseerd op webportal en customer moet inloggen om tickets te maken/bekijken)
Ik zou een tientallen pagina's lange review over deze pakketten kunnen schrijven, maar de grootste nadelen m.i. staan er kort achter samengevat. Daarnaast heb ik ook Trinicom's T5 geprobeerd. Als ik de demo bekijk lijkt het een prachtig pakket, echter is het gewoon vrij prijzig.
Wat ik wil is een pakket wat lekker werkt met replyen, en geen onnodige stappen heeft. De customer moet automatisch volledig worden gequote en canned replies moeten direct beschikbaar zijn. Helemaal perfect zou zijn als er een standaard email template kan worden gecreeerd in de vorm van:
Agents zouden nu alleen de (bericht_ks) hoeven te typen zonder verdere layout vereisten.
Mijn vraag is: welke pakketten gebruiken jullie en/of welke zou goed bij mijn wensen passen? Het hoeft zeker geen goedkoop pakket te zijn, maar max. 10k license. Organisatie van rond de 50 medewerkers, waarvan 10 service medewerkers. 250 emails per dag. Webwinkel met lifestyle/gezondheid producten. Ik heb rondgekeken op het Tweakers forum, maar ik zag alleen oude topics.
osTicket (geen reports)
DeskPro (onhandige interface)
HelpdeskPilot (slechte stats/onhandige reply)
Kayako (onhandige reply functie)
TopDesk (overkill aan functies, niet handig om snel mails te verwerken)
Cerb4 (Cerberus) (mist essentiele functies zoals prioriteiten)
SupportCenter (overkill aan functies)
SupportTrio (replyfunctie werkt niet lekker)
PerlDesk (replyfunctie werkt niet lekker)
Vivandi (niet relevant)
H2Desk (gebaseerd op webportal en customer moet inloggen om tickets te maken/bekijken)
Ik zou een tientallen pagina's lange review over deze pakketten kunnen schrijven, maar de grootste nadelen m.i. staan er kort achter samengevat. Daarnaast heb ik ook Trinicom's T5 geprobeerd. Als ik de demo bekijk lijkt het een prachtig pakket, echter is het gewoon vrij prijzig.
Wat ik wil is een pakket wat lekker werkt met replyen, en geen onnodige stappen heeft. De customer moet automatisch volledig worden gequote en canned replies moeten direct beschikbaar zijn. Helemaal perfect zou zijn als er een standaard email template kan worden gecreeerd in de vorm van:
| Geachte xx, |
| Op xx-xx-xx heeft u het volgende bericht gestuurd: |
| (bericht) |
| Onze klantenservicer heeft hierop het volgende antwoord: |
| (bericht_ks) |
| Met vriendelijke groet, |
| xx |
Agents zouden nu alleen de (bericht_ks) hoeven te typen zonder verdere layout vereisten.
Mijn vraag is: welke pakketten gebruiken jullie en/of welke zou goed bij mijn wensen passen? Het hoeft zeker geen goedkoop pakket te zijn, maar max. 10k license. Organisatie van rond de 50 medewerkers, waarvan 10 service medewerkers. 250 emails per dag. Webwinkel met lifestyle/gezondheid producten. Ik heb rondgekeken op het Tweakers forum, maar ik zag alleen oude topics.