Edit: WIP
Dit wordt een courante lijst met CPU Benchmarks, aangewakkerd door de release van Anandtech's "99 CPU Benchmark"
En NEE, ik heb 0,0 ervaring met de tables/html/jemoeder etc. hier ...dus het kan even duren voor er iets representatiefs uitkomt! Andere/betere links? post ze!
Dit wordt een courante lijst met CPU Benchmarks, aangewakkerd door de release van Anandtech's "99 CPU Benchmark"
En NEE, ik heb 0,0 ervaring met de tables/html/jemoeder etc. hier ...dus het kan even duren voor er iets representatiefs uitkomt! Andere/betere links? post ze!
![]() |
Algemeen: • BeHardware 131 CPU roundup (Athlon/Athlon64/Phenom/Celeron/Pentium/Core) - 11-02-2010 • Anandtech's 99 CPU benchmark - 25-10-2010 • Tom's Hardware 2009 Desktop CPU benchmarks • Hardware Canucks CPU Benchmark Database Passmark (dagelijkse refresh!): • Passmark Database: • Zoek in de Passmark Database • High End CPU • Mid Range CPU • Low Mid Range CPU • Low End CPU • Common CPU • Multi Socket Systemen • OC'ed CPU • Populariteit afgelopen 30 dagen Maandelijkse Updates: • Tom's Hardware Best Gaming CPU January '10 Marktaandee/statistieken: • Passmark AMD/intel verhoudingen *kwartaal* • Steam Survey (inc. percentages clockspeeds) *maandelijks* • Steam MultiCore Adoptation *maandelijks* Aanverwanten: • Hardware Canucks CPU Cooler benchmarks • Pricewatch CPUs |
[ Voor 155% gewijzigd door neliz op 12-02-2010 09:57 ]
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen