Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Abit KT7(a) in elk geval... Verder geen iD
Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
Verwijderd
als het in je bios niet terug te vinden
moet het met wcredit van h.oda
maar mijn mamaplank doet t ook via de bios
4*interleave cas 2-2-2
ik kan mijn mamaplank van harte aanbevelen
moet het met wcredit van h.oda
maar mijn mamaplank doet t ook via de bios
4*interleave cas 2-2-2
ik kan mijn mamaplank van harte aanbevelen
Ja die ook, moet je optimal settings aan hebben staan. (net zoals als bij de A7V, die boardjes lijken nogal op elkaar)Op woensdag 07 maart 2001 19:22 schreef Albinoraptor het volgende:
Heeft de Asus met 133A chipset die ook?
Verwijderd
elke KT133A plank ondersteund het, je hebt alleen wat proggies nodig om het aan te zetten. www.h-oda.com
Is optimal 4x of 2x interleaving?Op woensdag 07 maart 2001 22:44 schreef Jake het volgende:
[..]
Ja die ook, moet je optimal settings aan hebben staan. (net zoals als bij de A7V, die boardjes lijken nogal op elkaar)
En dus gewoon in bios en niet met HOda ofzo?
Ahh mooi, dan eens kijken of ik mijn ABIT KT7-RAID kan verkopen.
Hoe werkt die vage proggie dan?? heb hem gedownd
Is niet zo moeilijk, je hebt wpcredit en wpcrset nodig. wpcredit is om te kijken op welke offsets je welke data moet zettten.
Wpcrset is om ze ook daadwerkelijk definitief te maken.
Om 4-wayinterleaving aan te zetten moet je in het venster met alle hexadecimale getallen naar offset 64 t/m 67 gaan. Dan zie je in het rechter venster 1/0 bank interleave, met daaronder:
00=none, 01=2-way, 10=4-way
dan kijk je onderin, daar zie je een binair nummer staan, dus iets als 00010100. De laatste 2 getallen moet je daarvoor veranderen. 00010100 is zonder interleaving, 00010101 is met 2x en 00010110 is 4x. dus alleen de laatste 2 nummers zijn relevant, die 1e 6 zijn voor andere instellingen.
Wel, als je dat hebt gedaan, neem je het offset nummer over, en het hexadecimale (data)nummer over. Nu ga je naar wprset. Hier druk je op add, en vul je bij register het offset nummer in, en bij data het hexadeciamale nummer in. Ok, ff start aanvinken, rebooten, et voila
Wpcrset is om ze ook daadwerkelijk definitief te maken.
Om 4-wayinterleaving aan te zetten moet je in het venster met alle hexadecimale getallen naar offset 64 t/m 67 gaan. Dan zie je in het rechter venster 1/0 bank interleave, met daaronder:
00=none, 01=2-way, 10=4-way
dan kijk je onderin, daar zie je een binair nummer staan, dus iets als 00010100. De laatste 2 getallen moet je daarvoor veranderen. 00010100 is zonder interleaving, 00010101 is met 2x en 00010110 is 4x. dus alleen de laatste 2 nummers zijn relevant, die 1e 6 zijn voor andere instellingen.
Wel, als je dat hebt gedaan, neem je het offset nummer over, en het hexadecimale (data)nummer over. Nu ga je naar wprset. Hier druk je op add, en vul je bij register het offset nummer in, en bij data het hexadeciamale nummer in. Ok, ff start aanvinken, rebooten, et voila
Pagina: 1