Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de raid hack welke beschreven staat in de FAQ op mijn pc proberen/installeren. Echter krijg ik de zooi (voor de zoveelste keer) niet aan de praat.

Ik heb de bestanden dmadmin.exe, dmboot.sys en dmconfig.dll precies aangepast zoals de FAQ beschreef. Heb ze daarna ook nog met elkaar vergeleken en het klopt allemaal. Ik start mijn PC daarna op in veilige modus en kopieer de bestandjes zoals de FAQ aangeef. Ik krijg echter niks geen bestandsbeveiligings waarschuwing of iets wat er op lijkt, alleen of ik het bestand wil vervangen ja of te nee.

Wanneer ik mijn PC opnieuw opstart en ga kijken bij schijfbeheer kan ik kiezen om de schijf dynamisch te maken. Ik kan alleen bij het aanmaken van een nieuw volume kiezen uit "Eenvoudig".

Ik gebruik een windows versie welke al op deze PC geinstalleerd stond, windows XP professional met SP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 08:33

SpamLame

niks

En wat voor een timestamp hebben jou "aangepaste" bestanden dan?
Zie je de wijzigingen die je gemaakt hebt nog terug?

Niet, dan heeft Windows ze lekker teruggeplaatst of jij hebt een fout gemaakt.
Wel, heb je precies gedaan wat er in de RAID faq stond, dus aanvul nullen hoofdlettergebruik etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De bestanden worden niet teruggeplaatst. Wanneer ik windows gewoon start (dus niet de veilige modus) en ik kopieer de bestanden naar de System32, System32/drivers en DLL cache map dan krijg ik overigens wel de meldingen over bestands beveiligingen. Staat er misschien een fout in de FAQ?

Wat bedoel je precies met aanvul nullen? Ik heb op sommige plaatsen wat puntjes bij moeten zetten zodat het precies op het voorbeeld leek. Moeten dit nullen zijn? Hoofdletters zijn wel gebruikt.