Beste Tweakers,
Mijn computer is gecrashed en ik was zojuist via veilige modes men gegevens aan het overzetten op een Maxtor one touch externe harde schijf.
Op een gegeven moment liep hij vast met het overkopiëren van bestanden en kon ik hem ook niet meer veilig verwijderen. Ik heb daarom men harde schijf losgekoppeld en hem opnieuw aangesloten.
Hij wordt nu niet meer in "computer" herkend en het venster van "computer" lijkt heel lang te blijven laden, tot ik de schijf weer afkoppel.
Hij wordt wel herkend bij "hardware veilig verwijderen".
Op andere computers exact het zelfde probleem.
Ik heb zelf windows vista en heb het ook geprobeerd op een xp computer.
Is hij nou plotseling defect geraakt?
Als je de hardeschijf heen en weer beweegt maakt hij een zoemend geluidje.
Iemand een idee?
Edit: Zit al met testdisk te klooien maar de drives kunnen niet eens gedetecteerd worden. "deze computer(xp)" en "computer (vista)" bevriezen als ik de externe hd aansluit!!
Mijn computer is gecrashed en ik was zojuist via veilige modes men gegevens aan het overzetten op een Maxtor one touch externe harde schijf.
Op een gegeven moment liep hij vast met het overkopiëren van bestanden en kon ik hem ook niet meer veilig verwijderen. Ik heb daarom men harde schijf losgekoppeld en hem opnieuw aangesloten.
Hij wordt nu niet meer in "computer" herkend en het venster van "computer" lijkt heel lang te blijven laden, tot ik de schijf weer afkoppel.
Hij wordt wel herkend bij "hardware veilig verwijderen".
Op andere computers exact het zelfde probleem.
Ik heb zelf windows vista en heb het ook geprobeerd op een xp computer.
Is hij nou plotseling defect geraakt?
Als je de hardeschijf heen en weer beweegt maakt hij een zoemend geluidje.
Iemand een idee?
Edit: Zit al met testdisk te klooien maar de drives kunnen niet eens gedetecteerd worden. "deze computer(xp)" en "computer (vista)" bevriezen als ik de externe hd aansluit!!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 00:10 ]