Koopt Microsoft Google?

Pagina: 1
Acties:

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-12-2025
Beste tweakers,

ik weet niet of deze vraag hierin thuishoort, maar ik stuitte gisteren per toeval via Google News op een artikel en ik kan er niet helemaal uitkomen of het fictief is of dat het daadwerkelijk waar is. Het gaat om dit artikel:

http://www.americanchronicle.com/articles/view/137884

Mijn Engels is zeker niet slecht, maar ik begrijp niet helemaal of het nou waar is of dat het ter promotie dient van het boek wat ook genoemd wordt. Maar stel nou dat het wel waar is, dan is het volgens mij best nieuwswaardig en dan vind ik het weer vreemd dat er geen enkele site over bericht.

Ik hoop dat iemand mij inzicht kan geven :)

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-02 11:17

sopsop

[v] [;,,;] [v]

offer. In an interview with Google co-founders Larry Page and Brin Sergey, they said that the offer was juicy and that they would seriously consider it. The Google co-founders were reading a copy of Crazy Billionaires Speak, available on Amazon.com.
Wat denk je zelf? :)

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 15:16

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja het staat er, maar het is een teaser voor het boek.

wat ik maffer vind is dat Apple vanaf nu Bing gaat instellen als default search engine op de apple producten ipv google. De vijand van je vijand is je vriend ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• IntoDevel
Oke lekker overheen gelezen :P

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 22:32

mace

Sapere Aude

Jazzper schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:41:
ja het staat er, maar het is een teaser voor het boek.

wat ik maffer vind is dat Apple vanaf nu Bing gaat instellen als default search engine op de apple producten ipv google. De vijand van je vijand is je vriend ;)
WTF bing zuigt.

• IntoDevel
Probeer de engelse versie van Bing eens, de Nederlandse is idd onder de maat. De Engelse biedt veel en veel meer dan alleen zoekresultaten. Jammer van die localisatie.

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 15:16

Jazzper

BB4E^Guerilla

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Deze zin, een 'quote' van Larry Page:
Also, don´t forget to buy your copy of Crazy Billionaires Speak on Amazon.com
maakt denk ik wel duidelijk dat dit een hoax is, ter promotie van dat boek ;)

Ik ben helemaal geen stagiair

Pagina: 1