Als eerst het verhaal:
PC kapot, na veel testen komen we er achter dat het het moederbord is. RMA aanvragen => opsturen => 12 werkdagen wachten => kerst/ oud en nieuw => doorsturen => terugsturen = anderhalve maand zonder pc..
Krijg ik eindelijk een moederbord terug, blij installeren, blijkt deze dus ook niet optimaal te werken. Ik zal hem wel weer terug sturen maar nog een keer zo lang kan ik niet zonder mijn pc.
Ik zal dus een nieuw moederbord moeten kopen, maar nu is mijn vraag; welk moederbord moet ik nemen?
Mijn oude moederbord was den deze: ABIT Fatal1ty FP-IN9 SLI,nForce-650i SLI, DDR2, Socket-775, GbLAN, 2xPCI-Ex16
en ik wil graag alleen het moederbord vervangen.
Dit is wat er verder in en om zit:
Card reader: Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (USB 2.0, Zwart)
Videokaarten: 2x Asus EN8800GT/G/HTDP/512M
RAM: 2x Corsair TWIN2X2048-6400C4 (dus 4 bankjes DDR2 RAM)
Muziekkaart: Creative X-Fi XtremeMusic
Case: GigaByte 3D Aurora 570 (ATX, geen PSU, Zilver)
Processor: Intel Core 2 Duo E6850 (socket 775)
DVD Brander: Samsung SH-S203N
Harde schijven: 2x Samsung SpinPoint T166 HD501LJ, 500GB
Koelblok: Scythe Mugen (groot koelblok)
Voeding: Zalman ZM600-HP
Ik weet alleen dat alles weer moet passen maar hoe ik er nou een goeie uit kies, geen idee.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
bvd. Andar
ps. studentenbudget +/-150 euro
PC kapot, na veel testen komen we er achter dat het het moederbord is. RMA aanvragen => opsturen => 12 werkdagen wachten => kerst/ oud en nieuw => doorsturen => terugsturen = anderhalve maand zonder pc..
Krijg ik eindelijk een moederbord terug, blij installeren, blijkt deze dus ook niet optimaal te werken. Ik zal hem wel weer terug sturen maar nog een keer zo lang kan ik niet zonder mijn pc.
Ik zal dus een nieuw moederbord moeten kopen, maar nu is mijn vraag; welk moederbord moet ik nemen?
Mijn oude moederbord was den deze: ABIT Fatal1ty FP-IN9 SLI,nForce-650i SLI, DDR2, Socket-775, GbLAN, 2xPCI-Ex16
en ik wil graag alleen het moederbord vervangen.
Dit is wat er verder in en om zit:
Card reader: Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (USB 2.0, Zwart)
Videokaarten: 2x Asus EN8800GT/G/HTDP/512M
RAM: 2x Corsair TWIN2X2048-6400C4 (dus 4 bankjes DDR2 RAM)
Muziekkaart: Creative X-Fi XtremeMusic
Case: GigaByte 3D Aurora 570 (ATX, geen PSU, Zilver)
Processor: Intel Core 2 Duo E6850 (socket 775)
DVD Brander: Samsung SH-S203N
Harde schijven: 2x Samsung SpinPoint T166 HD501LJ, 500GB
Koelblok: Scythe Mugen (groot koelblok)
Voeding: Zalman ZM600-HP
Ik weet alleen dat alles weer moet passen maar hoe ik er nou een goeie uit kies, geen idee.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
bvd. Andar
ps. studentenbudget +/-150 euro