In ons nieuwe huis gaat onze electricien op 4 plaatsen 100 volt speakers installeren (inbouw). Nu wees mijn zwager me op het feit dat deze niet te installeren zijn op een standaard home cinema set of iets soortgelijks. Sterker nog, ze zijn niet eens op een normale versterker aan te sluiten. Volgens hem 'draaien' deze speakers alleen op speciale recievers/versterkers. Klopt dit, of is er een normale manier om wel deze speakers te gebruiken. Zijn er ook 'gewone' inbouwspeakers die wel op een normale home cinama zijn aan te sluiten. Ofwel; wat moet ik hier nu mee. Ik verwacht dat ze één dezer dagen gemonteerd worden en wil geen kat-in-de-zak....of (erger nog) een berg extra kosten voor een extra versterker.
Mijn idee is om deze boxen (welke hangen in badkamer, keuken, kantoor e.d.) aan te sluiten op mijn home cinama. Zodat ik met het aanzetten van de home cinema ook geluid heb op andere plaatsne dan alleen de woonkamer. (regelbaar via volumeschakelaar in 'lichtknop').
Wie helpt mij...?
Mijn idee is om deze boxen (welke hangen in badkamer, keuken, kantoor e.d.) aan te sluiten op mijn home cinama. Zodat ik met het aanzetten van de home cinema ook geluid heb op andere plaatsne dan alleen de woonkamer. (regelbaar via volumeschakelaar in 'lichtknop').
Wie helpt mij...?