Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Undo `disable autoplay iphone´

Pagina: 1
Acties:

• maz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-02-2010
Ik draai Windows 7 en omdat ik het storend vond elke keer de autoplay popup-camera wizard te krijgen als ik mijn iphone op mijn laptop aansloot - heb ik autoplay voor mijn iphone uitgezet.

Gevolg - Windows herkent mijn iPhone helemaal niet meer als ik hem via USB aansluit op mijn pc en ik kan dus ook geen foto´s meer van mijn iPhone naar mijn laptop overzetten.

Hoe zorg ik ervoor dat mijn laptop mijn iPhone weer herkent als ik hem aansluit en dat ik de iPhone weer als device zie in Windows explorer?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vreemd, ik heb volledige autorun uit staan (echt alles, dus CD/DVD, USB, camera's, iPhone) en in m'n VM (XP) wordt hij nog gewoon gezien met mogelijkheid om foto's er vanaf te halen.

Kijk eens in Apparaatbeheer of je iPhone wel goed gezien wordt. Ik neem aan dat je iTunes er ook op hebt staan? Anders doet-ie nogal weinig.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• maz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-02-2010
iTunes staat erop.

Ik heb hetzelfde gedaan bij zowel mijn laptop op het werk als thuis - bij voorkeuren van de iphone (vanuit windows explorer, rechter muisknopmenu bij iPhone device) gekozen voor niets doen als hij aangesloten wordt. Op beide pcs krijg ik inderdaad geen popup meer, maar zie ik het apparat ook niet terug in windows explorer.

Overigens, zelfs op een pc zonder iTunes wordt de iPhone als device herkend. Ik wil graag het menu vinden waar ik mijn settings in autoplay ongedaan kan maken. Is er geen registerwaarde die ik kan aanpassen?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Check eens in je control panel, autoplay settings:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2565u2r.jpg
Daar zou iets in moeten staan om 'm weer te laten zien dan. Maar zoals ik al zei, device manager, wat zegt die? Gaat je iPhone ook daadwerkelijk naar connected mode (batterij icoon)?

Commandline FTW | Tweakt met mate