Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307450

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een printer brother dcp-330c. Deze heeft meer dan een jaar niet gewerkt. Nu wil ik hem weer gebruiken, maar hij print niet. Na het plaatsen van nieuwe cartridges en via het menu reinigen van de printkop komt er wel papier uit, gaat de printkop wel heen en weer, maar staat er niets op het papier. Wie heeft voor mij de oplossing.

Groeten Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-06 23:03
Heb je hem misschien uit de stroom gehaald terwijl de printkop niet geparkeerd was? Dan kan de inkt opgedroogd zijn. Soms wil het helpen om de onderkant van de printkop dan in isopropanol of water te zetten, als het heel ernstig is.

[ Voor 4% gewijzigd door Devil777 op 24-01-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289533

Ik had hetzelfde probleem met mijn Brother dcp-110c. Ik heb bij 123inkt.nl reinigingscartrdiges bestelt en dat heeft voor mij toen het probleem opgelost. Die reinigingscartridges kosten maar een paar euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik denk inderdaad dathij niet geparkeerd staat hiij staat gewoon in het midden naar beneden maar ik denk dat hij omhoog hoort en wanneer er geprint moet worden dat ie dan omlaag komt hij staat nu even in warm water, hoelang moet ik dit doen? groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-06 23:03
Ik heb geen idee, ik zou na een paar uur het ding droog maken met keukenpapier en kijken of ie het weer doet. Anders misschien toch met isopropanol proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-07 18:08
Anoniem: 307450 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:02:
ik denk inderdaad dathij niet geparkeerd staat hiij staat gewoon in het midden naar beneden maar ik denk dat hij omhoog hoort en wanneer er geprint moet worden dat ie dan omlaag komt hij staat nu even in warm water, hoelang moet ik dit doen? groeten
Als de inkt echt goed is ingedroogd, dan ga je die kop ook niet schoon krijgen met alleen warm water... ik zou het met alcohol proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou ik ben dus behoorlijk stom geweest,
het was niet de kop die ik in t water gedaan maar gewoon zon ding om de papier door te schuiven, ik had gevonden waar de kop is maar die zat verstopt als je de klep open deed, dus printe ik en deed ik de klep open om de kop tegen te houden. Nu krijg ik en de kop er niet uit en hij print niet, er staat namelijk op het scherm print onmogelijk 30, de printkop kan maar een klein stukje schuiven hoor ik zo dus ik weet niet wat er mis is want ik kan m wel gewoon makkelijk heen en weer duwen.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Of er staat print onmogelijk 50, de printkop verplaatst telkens maar een klein stukje het lijkt wel alsof hij blijft hangen. Maar hij blijft niet hangen als ik m gewoon duw de instellingen staan denkik nog zo zoals hij print terwijl hij niet aan t printen is, hoe kan ik het zo krijgen zodat ie weer in rust staat.
Pagina: 1