Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[win7x64]Programma crasht

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 14:23
Ik heb zojuist een programma wat geschreven is in visual studio geinstalleerd op mijn x64 windows7 laptop. Echter klapt het programma er bijna meteen uit met een foutcode: “Poging om een programma te laden met een onjuiste indeling. (Uitzondering van HRESULT: 0x8007000B)”

Als ik google lijkt het erop dat het aan mijn 64bit ligt, maar ook in compatibiliteitsmodus XP SP2 of SP3 werkt ie niet. Ik weet niet of je ook aan kan geven dat hij het hard als 32bit moet behandelen? Ik kon dat zo niet ergens vinden.

Iemand enig idee hoe ik dit programma toch kan gebruiken?

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:44

JohnD

Bernd

als niks anders werkt kan je windows XP mode gebruiken. Maar dan moet je wel w7 pro of hoger hebben volgens mij.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:31

lier

MikroTik nerd

Als je zoekt op Google vind je een lijst van oorzaken, lijkt op een aanroep van een 32 bits library. Tenzij je de ontwikkelaar kan overhalen om de libraries mee te leveren, anders wordt het waarschijnlijk vrij lastig.

Idee om een virtuele omgeving op te zetten waarbinnen het programma kan draaien ?
Is er geen 64 bits versie van de software ?

Hier (en dan moet je wel een beetje naar beneden scrollen) wordt de tool corflags benoemd waarmee het mogelijk moet zijn de x86 vlag te zetten waarmee je executable 32 bits geladen wordt. Wellicht werkt dat voor jou ?

[ Voor 24% gewijzigd door lier op 25-01-2010 10:44 . Reden: Verder gezocht ]

Eerst het probleem, dan de oplossing