Toon posts:

Snow leopard haperen filmpjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van happerende filmpjes die ik stream in mijn firefox browser. Dit is dus niet bufferen maar als filmpjes al geladen zijn haperen ze. Ben nu een uitzending aan het kijken, die ik al helemaal geladen heb maar hij hapert nog steeds om de minuut, dan loopt het geluid door maar stopt het beeld.

Ik heb een zwarte macbook 2,4 ghz, 4 gb geheugen. Draai snow leopard erop, browser is mozilla firefox.

Iemand enig idee hoe ik dit irritante probleem kan verhelpen?

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-01 07:54
Je vertelt niet om wat voor filmpjes het hier gaat: dat kan best handige info zijn. (silverlight, flash, wmv, quicktime?)
Ook benadruk je dat je dit probleem hebt in Snow Leopard: had je het probleem eerder niet in Leopard? Is het probleem pas gekomen na de upgrade van Leopard naar Snow Leopard?

Ik kan je alleen maar simpele adviezen geven als:
-Probeer een andere browser. Safari of chrome?
-Probeer een andere en/of nieuwere plugin voor hetgene dat die video's afspeelt.
-Speel de video's, indien mogelijk, af op kleiner formaat.
-Probeer, indien mogelijk, een ander type stream te nemen. Soms kan je namelijk kiezen in welk formaat (flash, silverlight, wmv etc) je een video bekijkt. Probeer eens de andere formaten.
-Indien mogelijk, download het filmpje volledig en bekijk het daarna. Soms is er een directe downloadlink, soms kan je via rechtermuisknop de video opslaan, soms kan je via firefox's firebug plugin de link van de video krijgen (onder de NET tab staat vast wel een link naar een video) en, voor YT filmpjes, is er een YT downloader.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden