Toon posts:

Muziek overzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik nu mijn mac heb, en dus de boksen nu aan mijn mac heb aangesloten ipv van aan mijn laptop, wil ik graag de muziek ook over zetten naar mn mac.. op de laptop draait Windows Vista.. hoe kan ik alle muziek van mijn laptop het makkelijkste in één keer op mijn mac zien te krijgen?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Via je netwerk? De map op je laptop delen en vanuit je Mac alles kopiëren lijkt me. Mocht je laptop altijd aanstaan dan kan je natuurlijk ook via het netwerk afspelen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
mm ja oke maar qua netwerk delen ben ik nog niet zo bekend tussen mac en ander OS, is er misschien een soort van instructie te vinden ergens? (liefst in NL)

Ook omdat de muziek in verschillende mappen staat (Deel1, Ontvangen bestanden etc)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 00:46 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En wat heb je zelf al geprobeerd? Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet. Dat houdt in dat je eerst zelf een oplossing voor je probleem probeert te vinden voordat je hier een topic opent. Als je een topic opent, willen we graag precies weten wat het probleem is, wat je zelf al geprobeerd hebt, waar je naar gezocht hebt (zoektermen e.d.), wat je gevonden hebt en waarom het niet werkte. Op die manier kunnen we je het beste helpen en komen we niet met oplossing welke je zelf al geprobeerd hebt en wat niet werkte.

Aangezien er niet in je topic naar voren komt wat je zelf hebt geprobeerd, gaat dit topic op slot. Om je toch een eind op weg te helpen: als je zoekt in Google naar transfer from windows vista to mac os x vind je een aantal webpagina's waarin tot in detail wordt uitgelegd hoe je bestanden van Windows naar Mac OS X krijgt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.