Dreamweaver 8 Newbie instellingen resetten

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met een eigen site in dreamweaver, dit is tot op heden zonder problemen gelukt. Ik heb via de site manager mijn site toegevoegd en heb wat instellingen veranderd. Het kan zijn dat ik dit eerder over het hoofd gezien heb;

Op het moment dat ik een stuk tekst typ en deze later naar een ander font wil wijzigen bijv. verdana kiest dreamweaver automatisch een "style"

<style type="text/css">
<!--
.style5 {font-size: 14px}
.style6 {font-size: 14pt}
-->
</style>
</head>

Ik wil het format op "none" hebben en de style op "none" en de size aan kunnen passen zonder dat deze terug valt in een bepaalde style.

Ik denk dat css automatisch styles aan maakt.

Ook heb ik dingen gewijzigd in de preferences van een onpgemaakt htmldocument.

Weet iemand hoe ik gewoon tekst kan opmaken in een bepaald lettertype zonder dat er een format of style meegegeven wordt (in html)?

[ Voor 189% gewijzigd door MueR op 24-01-2010 01:00 . Reden: Topicstart teruggezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was het antwoord dan? Als je dat laat weten heeft een ander, wanneer hij/zij er op zoekt ook nog iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:20

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ja, dit topic kan gesloten worden, maar niet omdat je het probleem hebt opgelost. Dit topic gaat dicht om een aantal andere redenen.

Om te beginnen staat het topic niet in het goede forum. Daarnaast is het vreselijk onbeleefd om je topicstart aan te passen nadat je het probleem hebt opgelost. Niet alleen heeft het topic vanaf dat moment nul waarde voor iemand die met hetzelfde probleem zit, ook vertel je de oplossing niet, ook al is die waarschijnlijk met Google wel te vinden. Ik heb daarom je topicstart ook maar even teruggezet. Lees dus Het algemeen beleid #topiceinde nog even door.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.