Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

speakermaat vw polo variant (1998)

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
De kids op de achterbank willen ook wat muziek zonder dat ik doof word in de auto. Dus: ik wil graag achterluidsprekers in mijn vw polo variant (1998) inbouwen. Helaas heb ik geen instructieboekje hierbij zitten waarin de juiste maten staan.
Tot nu toe ben ik alleen op de pioneer site een database met namen tegengekomen, maar helaas staat mijn -niet zoveel voorkomende- stationwagen daar niet in :(

De luidsprekers zitten aan beide kanten naast de afdekhoes, en ik zou graag willen weten welke maat ik moet gaan halen. Wie helpt?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
De afstand tussen de schroefgaten opmeten is geen optie?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:24

DropjesLover

Dit dus ->

ff navragen bij de dealer, die moet dat zo in t systeem op kunnen zoeken.

als er niet al speakers zitten, kan het zo zijn dat er ook nog geen pasringen/houders gemonteerd zijn en kabels liggen overigens!

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Staat de Cordoba Vario er ook niet in? Volgens mij is dat namelijk een polo variant met een ander uiterlijk.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Een normale polo uit 1998 heeft zover ik weet 6.5" speakers.
Ik zou niet weten waarom ze dat in de variant zouden veranderen.
Ik denk dat een dealer je het zeker kan vertellen.

• koelkast
  • Niet online
okee, ik heb even een automaterialenshop gebeld, die had er verstand van, en meldde me dat het 4" x 6" speakers zijn. Niet echt super natuurlijk, maar toch maar een setje besteld...

bedankt voor jullie meedenken!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

dat zijn ovaaltjes he.
heb je ook gecheckt of je montagebeugels hebt? want anders heb je weinig aan de speakers :P

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:36
zijn die ovalen niet voor gebruik in de hoedenplank bij de normale polo/sedan? ipv bij de variant uitvoering? Meestal zitten in de deuren ronde speakers

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

ik heb net ovaaltjes in de deuren zitten (past er tenminste nog iets aan speaker in de deurbak) en ronde naast de achterbank...

BThGvNeOA

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17
Bij de Variant passen die in je kofferbak:
http://www.clarion.com/xe...peaker_fitment/index.html

Staat er gewoon tussen, positie E staat voor side panel.

Beetje googlen (1e hit op polo variant speakers):
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=38047

Daarin zie je een foto hoe zo'n 4x6" speaker is weggebouwd. Die grote boembox moet je even wegdenken in dat plaatje.

• koelkast
  • Niet online
_JGC_ schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:16:
Bij de Variant passen die in je kofferbak:
http://www.clarion.com/xe...peaker_fitment/index.html

Staat er gewoon tussen, positie E staat voor side panel.

Beetje googlen (1e hit op polo variant speakers):
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=38047

Daarin zie je een foto hoe zo'n 4x6" speaker is weggebouwd. Die grote boembox moet je even wegdenken in dat plaatje.
hee, vreemd, ik heb op allerlei woorden gezocht, maar dit ahd ik nog niet gevonden. Dank voor je linkjes :)
Pagina: 1