Ervaring minilaptop: audio en video

Pagina: 1
Acties:

• sunthere
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09-2019
ik heb 1 goede PC met daarop mijn video en muziek. ik wil dit ook afspelen in mijn andere twee kamers. Ik heb overal internet verbinding. Dus ik dacht als ik een minilaptop koop dan kan ik die aansluiten aan mijn versterker/tv/beamer. Ik zet hem dan neer waar ik hem nodig heb.
Maar is de kwaliteit wel goed van de mini-laptop?

Heeft iemand hier ervaringen mee?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-12 14:01
ik denk niet dat daar heel eenvoudig antwoord op te geven is, er zijn namelijk nogal wat netbookjes en dergelijke op de markt die allemaal zo hun voor en nadelen hebben.

netbooks van de huidige generatie zijn over het algemeen prima in staat om op een normale manier audio en video door te geven aan een versterker of een beamer. Je bent daarbij natuurlijk wel afhankelijk van de kwaliteit van je netwerk en de kwaliteit van je videobestanden. Daarnaast zijn netbookjes niet bedoelt als extreme werkpaarden natuurlijk, dus als je echt high quality beelden er tegenaan gooit zal hij daar best moeite mee gaan hebben denk ik.

Je zal in ieder geval wel even moeten kijken naar de aansluitingen van het beestje, vaak hebben netbooks alleen een koptelefoon aansluiting dus het is even de vraag of je daar tevreden mee bent.

Desktop | Server | Laptop