Toon posts:

Trust Race Master II

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er hier iemand die zelf wel eens met dit stuurtje gereden heeft. In de review komt ie namelijk als tweede uit de race, maar ik twijfel nog of ik hem zal kopen.
plaatje: Afbeeldingslocatie: http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/629097.jpg

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik heb een microsoft sidewinder ff wheel.. perfect ding..:)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

koop gewoon een merk stuurtje en niet zo'm plastice. Trust is bijna nooit goed. ik zeg bijna want kheb wel es een netwerk setje van ze gezien en dan zeg ik ok die is wel goed maar verder verkoopt Trust alleen brakke spullen.

dus koop gewoon een Logitech, Thrustmaster of Microsoft stuurtje dan weet je sekers dat je een goede koop hebt gedaan.

tis wel erg laat :z:z:z:z:z:z:Z:Z:Z:Z:Z

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Frits, Trust is poep, "trust" me :D

Je kunt het beste gaan voor de Ferrari-lijn van Thrustmaster. Ik heb zelf het topmodel (Thrustmaster Ferrari FFB Wheel).

Dan heb je ook echt wat.

Voelt goed aan, kan tegen een stootje, etc.

Ik kocht twee jaar geleden (jong en onwetend) twee dezelfde joysticks van Trust, eentje voor mij en eentje voor mijn broertje. De dingen waren f99,- a piece.

Bij de ene werkte de throttle niet, de andere werd niet eens geinitialiseerd door Windhoos |:(
Ik snap niet dat dit flutding als tweede uit de test kwam, misschien omdat hij in vergelijking vrijwel niets kost ofzo, anders zou ik niet weten waarom een stuur dat zich op geen enkele manier positief onderscheidt van de rest als tweede zou eindigen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Als je het helemaal goed wil doen ga je voor de Act Labs Force RS en RS Shifter
Zelf namelijk errug goede ervaringen mee :9

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op woensdag 07 maart 2001 19:38 schreef D.R. het volgende:
Als je het helemaal goed wil doen ga je voor de Act Labs Force RS en RS Shifter
Zelf namelijk errug goede ervaringen mee :9
True, maar wel onbetaalbaar. Kennelijk ligt een kleine 500 piek niet in frits' budget als hij al dat goedkope popestuur overweegt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Deze heb je 300 gulden in je bezit. Vind ik nog net leuk voor een race-stuurtje.
Bedankt voor jullie reakties. Als ik hem toch koop zal ik hier mijn ervaringen wel even posten.
Pagina: 1