Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[xp] thema in nlight slipstreamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb eeen vraag die mischien wat dom overkomt.

Allereerst wil ik zeggen dat ik al verschillende forums heb afgezocht maar geen duidelijk antwoord heb gekregen op mijn vraag.Vandaar dat ik de vraag zelf stel.

Ik ben een xp cd aan het maken met nlite en wil zelf een thema erin zetten.
Nu ben ik aan het zoeken voor thema's en vind ik op iedere site dat er eerst style xp geinstalleerd moet zijn voor ik het thema kan gebruiken.
Ik heb het zelf even nagekeken en aangezien ik de uxtheme patch in nlite heb aanstaan zou dit niet hoeven.

echter vind ik alleen thema's die de "*.exe" extensie hebben.
Ik dacht dat ik in nlight alleen de thema bestanden hoefde toe te voegen en dat die een andere extensie hadden als exe.

Mijn vraag is dus
welke extensie kan ik toevoegen bij nlight dat deze werkt.

en weet iemand eventueel een goede site voor deze thema's te downloaden zonder dat ik eerst ook style xp of een ander programma moet installeren.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:49

Zerora

Ik Henk 'm!

Style XP heb je echt niet nodig. Het *.msstyle of *.theme bestand is wat je nodig hebt. Hoe Style XP tegenwoordig in elkaar zit weet ik niet, maar back in the days had je het hele programma nog niet eens nodig om Style Xp themes te kunnen draaien.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt alvast nu weet ik welke thema's ik dus nodig heb.Geen exe dus.

Weet je mischien ook een site waar ik" .theme " thema's kan vinden?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:49

Zerora

Ik Henk 'm!

Of ik een site weet? Ja, maar daar er duizenden van. Gewoon [google=theme,xp,download]. Dan kom je er wel uit.
Je moet overigens wel een patched uxtheme.dll bestand hebben om zomaar custom themes te kunnen gebruiken. Die kan je hier vinden. Wel even goed kijken of je juiste versie pakt. Dit is ook tevens het bestand waardoor je dus geen StyleXP of wat voor programma dan ook meer nodig hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Zerora op 23-01-2010 18:19 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Ok heel erg bedankt ik heb de windows cd gebrand en hij doet het met custom theme's.Dat van de patched uxtheme.dll wist ik al die optie had ik al aanstaan in nlite.

Topic kan gesloten worden

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die .exe's die je hebt zijn zeer waarschijnlijk gecomprimeerde, automatisch installerende thema's. Pak ze uit met WinRAR of soortgelijk.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1