Hallo,
ik heb een full HD beelscherm/tv gekocht (Samsung P2370hd) en die heeft een HDMI ingang. Nu wil ik een blu-ray film bekijken op dat beeldscherm door het af te spelen op mijn pc. Mijn videokaard ATI HD radeon 4870 kan blueray films afspelen, en goed laten zien (je snap wel wat ik bedoel). nu heb ik bij dynabyte een kabel gekocht van HDMI male naar DVI male. En als ik die aansluit. Mijn pc dus met die kabel aan het beeldscherm, word alles onscherp en lelijk en donker, niet zoals het hoort. De resolutie is 1920 x 1080 van het beelscherm. Ik heb al veel informatie gezocht maar ik kom er maar niet uit, weet iemand mischien wat er fout is?
globale informatie van mijn pc:
Grafische kaart: ATI HD radeon 4870 x1
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ ~3.0GHz
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 64 bits (6.1, build 7600)
BIOS: phoenix awardBIOS v6.00PG
Geheugen: 4096 MB
DirectX-versie: DirectX 11
Als je nog iets meer wilt weten over anderen dingen kan je natuurlijk reageren.
dank bij voorbaat.
ik heb een full HD beelscherm/tv gekocht (Samsung P2370hd) en die heeft een HDMI ingang. Nu wil ik een blu-ray film bekijken op dat beeldscherm door het af te spelen op mijn pc. Mijn videokaard ATI HD radeon 4870 kan blueray films afspelen, en goed laten zien (je snap wel wat ik bedoel). nu heb ik bij dynabyte een kabel gekocht van HDMI male naar DVI male. En als ik die aansluit. Mijn pc dus met die kabel aan het beeldscherm, word alles onscherp en lelijk en donker, niet zoals het hoort. De resolutie is 1920 x 1080 van het beelscherm. Ik heb al veel informatie gezocht maar ik kom er maar niet uit, weet iemand mischien wat er fout is?
globale informatie van mijn pc:
Grafische kaart: ATI HD radeon 4870 x1
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ ~3.0GHz
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 64 bits (6.1, build 7600)
BIOS: phoenix awardBIOS v6.00PG
Geheugen: 4096 MB
DirectX-versie: DirectX 11
Als je nog iets meer wilt weten over anderen dingen kan je natuurlijk reageren.
dank bij voorbaat.