Beste mede tweakers,
Na 3 weken gebruik is vorige maand het toestel van me vriendin retour gegaan ter reparatie omdat het toestel niet meer oplaad via de ''normale'''adapter. Maar het toestel laad wel op als het aangesloten is via USB op de pc.
Nu heb ik hem weer ongerepareerd terug gekregen omdat....
Het toestel schijnt ( ja, na 3 weken) een printbreuk te hebben.
Een nieuw printplaatje kost ongeveer 250 euro, het toestel was 119 euro.
Maar nu heb ik hem met veel moeite gratis weer terug gekregen, onderzoekskosten hoef ik gelukkig niet te betalen (40 euro).
Nu zit ik er aan te denken wat voor energie capaciteit er uit de USB komt dat het toestel wel op wil laden (ander spoorlijn???)
En vervolgens een adaper aanschaffen die deze zelfde waarde convert van 230volt, zo dat me vriendin haar toestel toch op kan laden aan het net.
Zijn hier mogelijkheden voor??.
Ik ga geen extra kosten maken als het toestel verder gewoon doet.
Hoor het graag.
--Ricardo
Na 3 weken gebruik is vorige maand het toestel van me vriendin retour gegaan ter reparatie omdat het toestel niet meer oplaad via de ''normale'''adapter. Maar het toestel laad wel op als het aangesloten is via USB op de pc.
Nu heb ik hem weer ongerepareerd terug gekregen omdat....
Het toestel schijnt ( ja, na 3 weken) een printbreuk te hebben.
Een nieuw printplaatje kost ongeveer 250 euro, het toestel was 119 euro.
Maar nu heb ik hem met veel moeite gratis weer terug gekregen, onderzoekskosten hoef ik gelukkig niet te betalen (40 euro).
Nu zit ik er aan te denken wat voor energie capaciteit er uit de USB komt dat het toestel wel op wil laden (ander spoorlijn???)
En vervolgens een adaper aanschaffen die deze zelfde waarde convert van 230volt, zo dat me vriendin haar toestel toch op kan laden aan het net.
Zijn hier mogelijkheden voor??.
Ik ga geen extra kosten maken als het toestel verder gewoon doet.
Hoor het graag.
--Ricardo